![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze bus kwam ik vanavond (zondag 28 maart) tegen bij een meeting bij de mac in cuijck, kent iemand deze toevallig????
Ik was er helemaal weg van! Heb er wel een half uur bij staan kwijlen geloof ik, tÃ*s dat bob mee weg trok anders stond ik er nu nog met mijn mond op de grond!!!!!! ![]() http://www.volksforum.com/gallery/d...e.php?pos=-1798 http://www.volksforum.com/gallery/d...e.php?pos=-1801 http://www.volksforum.com/gallery/d...e.php?pos=-1800 |
|
||||
|
||||
![]() Hij ziet er netjes uit.Het is een 67ér ,1 van de laatste,omdat deze een schuifdeur heeft.
Ik ben nooit zo kapot van metallic lakken op een oude auto. |
|
||||
|
||||
![]() Ben je extra naar cuijk gekomen voor de straatraces?? Had je ff moeten posten van te voren, want dat wordt altijd geroepen maar daar is zelf nooit wat te doen, staan alleen wat auto's. Niet zo heel gek want het politie bureau is ongeveer 600 meter verderop.
Je had denk ik in venray moeten zijn, daar is namelijk wel vaker wat te doen. |
|
||||
|
||||
![]() Nou ja speciaal voor de straatraces....................
Ik had toch niks te doen dus ging ff kijken, op deze bus na was het alleen maar plastic, neon en herrie muziek dus helaas, geen geslaagd avondje... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou ik niet met zekerheid zeggen wout, hoe verklaar je dan de ronde drukknop en uitsparing op de achterklep en het slotje op de benzineklep ?? Dat was alleen op modellen tot '65....... In ieder geval wel een superbus !! Kenteken komt me heel bekend voor, de bus met die kleuren niet.... Zal mijn foto's er eens op nakijken bien !
|
||||
|
||||
![]() Is goed leon, ben benieuwd naar het "verleden" van deze bus want zo te zien was hij kort geleden kompleet aangepakt....
|
|
||||
|
||||
![]() Op budel stond vorig jaar precies zo'n zelfde.
Niet alleen de zelfde kleuren maar ook zonder de roosters bovenaan in de achterhoeken. Dat was een duitse met fuchs velgen. Zou dit hem zijn? Of is dit een kopie? En ik ben zelf ook niet zo kapot van metalic lak op een bus. En een panel hoort gewoon in 1 kleur te zijn! Maar dat is mijn mening................... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak en mening anders zou het niet best zijn..... Reden we allemaal in dezelfde wagen rond!
![]() Over de metalic lak ben ik het met je eens. |
|
||||
|
||||
![]() Leon,shuifdeur hebben ze alleen in 67 gemaakt!
|
|
||||
|
||||
![]() Heel goed keverpech !!
I kwist dat ik m ergens van kon.... TADAAAA: Met Mr. keverpech himself en mijn meissie op de voorgrond :-)
|
||||
|
||||
![]() Metallic of geen metallic, het blijft gewoon een erg fraai ding!
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, hij blijft fraai!!
Ik vind dat die kleuren hem errug goed staan!! |
|
||||
|
||||
![]() Ey voilÃ*! Toen ik las dattie op Budel was kon de camera em bijna niet gemist hebben
![]() Wel van een andere hoek, nog steeds mooi. Stond opt concours, net als op de foto van Leon. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier wordt ik ook nog steeds errug vrolijk van:
|
||||
|
||||
![]() hehehe lucky me......die bus rijdt in Venlo!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() van een jongen met rode haren......ben effe de naam kwijt
|
|
||||
|
||||
![]() Mmm, geen duitse en ook al geen fuchs velgen :schaam: :schaam:
Maar wel de zelfde bus met dichtgelaste roosters! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toch niet die witte ![]() @ Leon: dat is ook een vete bak!! zag em ook op Spa. Is volgens mij wel een trailerqueen, ziet er te mooi uit om snelweg km's te verslijten ![]() Staat ook in de VW Speed van april. ![]() ![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 29-03-2004 at 18:34. |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet t !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en '66