![]() |
|
||||
|
||||
![]() De drukker heeft net voor zijn vakantie nog extra zijn best gedaan om ons allemaal te plezieren : ze zijn klaar !!!
De T shirts gaan mee naar VW Mania dus voor diegenen die hem op voorhand hebben besteld : neem je inschrijfnummer mee zodat we via een lijst met namen en inschrijfnummer kunnen zien wie wat heeft besteld . Zonder inschrijfnummer geen T shirt meenemen ![]() Voor de rest die ze nog niet besteld hadden : neem je geld mee en koop er een ( of twee .. ) |
|
||||
|
||||
![]() Wist wel dat het goed zou komen na al mijn inspanningen!!
![]() 1 x Aircooled Grey - Large 1 x Aircooled Blue Girly - Medium Neem jij ze mee gert, ben niet op Mania... Graag gedaan en bedankt!
|
||||
|
||||
![]() Ze worden toch wel gewoon bij me thuis bezorgd? Ik kom niet op de Mania...
|
|
||||
|
||||
![]() kom ook niet op mania, stuur maar op als het kan
|
|
||||
|
||||
![]() ok dan mooi zo...
ik zal effe me nummer opschrijven en dan kom ik hem effe ophalen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We moesten ook een afleveradres opgeven, dus ik denk dat dat wel goed komt... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komt zeker goed, als je geen gelegenheid hebt om em binnekort af te halen wordt ie opgestuurd.
Nogmaals voor allen die 1 tshirts besteld EN betaald hebben, neem je reserveringsnummer mee, anders GEEN T-Shirt
|
||||
|
||||
![]() waar vind ik dit nummer? is dit hetzelfde als het referentie nr dat ik moest gebruiken bij het overschrijven??
|
||||
|
||||
![]() mooi werk!
stuur maar op, kan ik reclame maken via m`n kleding ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat nummer idd. Nummer dat begint met D-05
|
||||
|
||||
![]() normaal komen wij wel naar mania (is maar net achter de hoek :p) dus dan kunnen we daar alle nog reclame maken
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je ze ook met lange mouwen??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal ff ruimte in de brievenbus maken :biggrin: zie het wel verschijnen
|
|
||||
|
||||
![]() frog_1883@hotmail.com Printed: Saturday, August 6, 2005 4:05 PM
-------------------------------------------------------------------------------- Sent : Tuesday, July 12, 2005 6:32 PM To : "'Steve Van Looy'" <frog_1883@hotmail.com> Subject : RE: t-shirt -------------------------------------------------------------------------------- Beste volksforum liefhebber, Dank je voor je bestelling. Jouw betaalreferentie is: niet nodig, daar reeds betaald Gebruik dit nummer bij je overschrijving. Je hoeft geen andere gegevens meer in te vullen. Jouw bestelling is omgezet naar 3x wt05 bruin Maak niets over op 40.40.40.241 tgv volksforum te Den Haag Op de site komt een pagina waar je kunt zien of jouw betaling binnen is. Ook daarvoor gebruiken we dezelfde referentie. Zo hoeven we geen namen en adressen bekend te maken. Het bestelde komt zo snel mogelijk jouw kant op. Tot ziens De volksforumcrew -----Oorspronkelijk bericht----- Van: Steve Van Looy [mailto:frog_1883@hotmail.com] Verzonden: dinsdag 12 juli 2005 15:31 Aan: shop@Volksforum.com Onderwerp: t-shirt NAAM: VAN LOOY STEVE (FROGGY) AL BESTELD EN BETAALD OP RETRO MANIA KLEUR: BRUIN (WTO5BROWN) ik heb deze mail terug gekregen ![]()
Last edited by Waldorf : 06-08-2005 at 18:14. |
|
||||
|
||||
![]() ok klein probleempje gehad niet overdreven lang op mania geweest en niemand van het forum gezien ook niet
dus mijn shirt´s zullen nog opgestuurd moeten worden vrees ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat komt allemaal vanzelf in orde. Even geduld nog aub, ze komen eraan.
Anders krijgen we iedere dag 30 mails van, waar blijven mn shirts. Als je binnen nu en laat ik zeggen 1,5 week je shirt(s) niet hebt mag je komen zeuren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wanneer doe je ze dan op de post marco? Ik ga zaterdag op vakantie... gaat dat voor die tijd lukken?? PS: dit is geen zeur post, als je geen datum weet mag je het ook zeggen...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat duurt die 1.5 week lang!!!! :p
|
||||
|
||||
![]() Ik verstuur ze niet dat doet Waldorf
|
||||
|
||||
![]() Voor Volksforum t-shirts, lees dit even:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12757 alle t-shirts die dan niet meegenomen/opgehaald worden, gaan maandagmorgen op de post! |