![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() is dit de goede link?? krijg geen filmpje alleen de pagina van rapidshare!!! maar geen link van het filmpje helaas.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() klik op free...en dan is het 30 sec. wachten..en dan cijfertje van plaatje overnemen en dan klikken op download fromnet-mirror omega
|
|
||||
|
||||
![]() Hey ik zie een Crea plaat
![]() Btw tis trouwes A mkIII , mkII, mkI dus geen an.. int engels zeg je a plane a car enz enz en an apple an appliance an ear an automobile enz enz ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Menace:
Makkelijker gezegd bij klinkers is het AN en bij mede-klinkers is het A |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is ook trouwens i.p.v. trouwes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mjah ok, en dan gaat ut zelfs ook nog om de eerste klank ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeg gaan we katten? ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Menace: het is ook het is en niet tis
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() had helaas wat andere reactie's verwacht, maar toch leuk dat me engelse juf ook ff reageerd
bbs laten omboren en naafringen laten draaien.. ![]() even passen.. ![]() ![]() schmidts (te koop) en bbsjes uit elkaar ![]() en hier terug van de polijster.. ![]() ![]() over de kleur van het hart ben ik nog niet uit! suggesties? momenteel staat de auto er zo bij.. nothelle als winterwheels (te koop bij intresse) ![]() verder plannen zijn: vierkante koplampen (geen rallye/westmore/jetta) is voorlopig nog even geheim g60 voorbumper audio |
|
||||
|
||||
![]() netjes, nothelle's zijn ook super moet je polijsten joh!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er verders wel kick uit hoor
![]() Had alleen de vr6 gehouden denk...en daar dan de bbsjes van de td deronder...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja die had ik inderdaad nooit moeten wegdoen, naar die waren 4x100 en vr6 5x100 en door die velgen kreeg ik net weer wat meer voor |
|
||||
|
||||
![]() netjes die velgen...wat zijn dat voor stoelen ? (waar komen ze uit)
|
|
||||
|
||||
![]() toyota avensis
|