![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn versnellingsmak van de mk1 lekte dus die heb ik er vorige week onderuit gehaald. nu lekte hij op twee plaatsen, op de naad van de versnellingsbakhuis en bij de afdekplaat. toen de versnellingsbak eraf was kon ik alle bouten van het versnellingsbak huis aandraaien, dus ik dacht dat het daar wel mee afgelopen was. wat betreft de afdekplaat, dacht ik dat de keering kapot was, dus een nieuwe ingezet. nieuwe koppelingsplaten erin en weer de versnellingsbak gemonteerd. ff een stukje mee gereden en kwam ik tot de conclusie dat hij nog steeds lekt op de naad en er komt nog steeds olie weg achter(tussen motor en versnellingsbak) de afdekplaat. hoe kan daar nou versnellingsbak olie weglopen? zal nog wel even wat foto's schieten. iemand alvast suggesties?
gr. wouter
|
||||
|
||||
![]() Heb je beide keerringen vervangen? Er zitten 2 stuks in nl: 1 in de as en 1 om de as.
|
||||
|
||||
![]() in de as?
|
|||
|
|||
![]() in de as alleen bij een 020 en niet bij een 084
heb je een 020 dan zit er een kleintje waar de pen uit komt omde koppeling te bedienen koste ong. 8.50 ben er zelf ook mee bezig |
|
||||
|
||||
![]() is een 020 bak, maar snap niet wat je bedoelt.
|
|||
|
|||
![]() maak er wel even een pic. van
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() is deze en zo niet grote krukaskering achter vliegwiel |
|