![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo ja, kan ik een paar stickers krijgen/kopen...!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() De stickers zijn op ... MAARRRRR er komen nieuw stickers aan en die moeten tegen die tijd normaal gesproken klaar zijn . Ze zijn in de maak in ieder geval .
Er zal vast iemand van ons heen gaan . |
|
||||
|
||||
![]() Alex volgens mij heb ik ook nog wel een paar stickers voor je! Ik zal thuis eens gaan zoeken voor je! Dan doe je maar een kleine donatie aan het forum, mochten ze dat fijn vinden.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom me maar opzoeken op BUDEL dan, kijk maar uit naar me bus, en een donatie naar het forum zeker dan. Thanks. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben er ook Vrijdag t/m Zondag, ik zal je zeker wel zien, kijken we er eerder is Danielle bij mij, of ik bij Luuk... LOL ![]() Heb er zeker zin in man, FEEEEEEESIE , sorrie moest ik even kwijt, YAHOOOOO ![]()
|
||||
|
||||
![]() zijn het nieuwe stickers of dezelfde?
|
||||
|
||||
![]() Kan ik dan ook meteen twee stuks reserveren?Alleen hoe kan ik jullie herkennen?ben er van vrijdag tot zaterdag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe stickers (nieuw ontwerp en materiaal), binnenkort officiele introductie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Alex ik kom zowiezo, (als ik ze kan vinden) de oude ook wel bij je brengen! Die bus van jou is niet te missen!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Cool, biertjes staan koud , of wijntje of ... ![]()