![]() |
|
||||
|
||||
![]() Keek er hier iemand wel eens naar de Crocodile Hunter ?
'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood Uitgegeven: 4 september 2006 07:32 Laatst gewijzigd: 4 september 2006 07:54 SYDNEY - De wereldberoemde 'Crocodile Hunter' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust in het hart werd gestoken door een pijlstaartrog. Irwin werd wereldberoemd met zijn programma Crocodile Hunter, waar hij op eigentijdse en avontuurlijke wijze contact zocht met dieren. In 1992 werd het programma voor het eerst uitgezonden via Discovery-channel. Twee jaar geleden baarde hij opzien toen hij grote krokodillen voerde met zijn zoontje op zijn arm. Later dit jaar werd hem verweten dat hij de rust van pinguïns en walvissen in Antarctica verstoorde door bij het filmen te dichtbij te komen. Irwin laat zijn vrouw Terri, een dochter van 8 en een zoontje van 2 achter. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Het is weer een doodzonde dat zo iemand zo vroeg aan zijn einde moet komen...het was altijd heerlijk om die vent te zien presenteren. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer.... kon altijd heerlijk om hem lachen....
R.I.P. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Repost :
Om niet stoer te doen zal ik die van mij wel sluiten Edit Luuk: Ik heb ze samengevoegd Gert. ![]() Last edited by Luuk : 04-09-2006 at 09:21. |
|
||||
|
||||
![]() pff dit is echt gewoon kut, ik schrok er echt van toen ik t hoorde op het nieuws....
![]()
|
||||
|
||||
![]() man man man, zonde vond het altijd een erg leuk programma...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoorde het vanmorgen ook op het nieuws.
Waren altijd mooie programmas.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() kreeg vanochtend mail, schitterende vent, keek graag naar hem.
|
||||
|
||||
![]() Hij vertelde alles met passie, hem evenaren als presentator is best pittig denk ik.
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk,hebben de dieren ook een keer rust,nee hoor geintje .
Alleen jammer dat hij al jaren met krokodillen worstelt en om het leven komt door een vis. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() helaas. jammer dat hij weg is. ook al kon het echt niet wat hij met zijn zoontje deed bij de croc.
|
||||
|
||||
![]() ja , echt spijtig, dat enthousiasme van die man was echt aanstekelijk, hoewel het de laatste tijd al een beetje "geforceerd" enthousiast ging. Heerlijk dat lompe van die Australiër. Nu hebben we alleen nog Rex "jibbiedi jibbeda" Hunt die met zijn mondje de visjes kust...Verder geen gestoorde bekende Australiërs die iets met dieren hebben.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg jammer, 't was prachtig om 'em altijd op t.v. te zien.
|
||||
|
||||
![]() Zonde, vond het een coole gast!
|
|
||||
|
||||
![]() Je hebt ook nog Manny (die vent van die haaien, met die lange haren) weet alleen zijn achternaam niet
|
||||
|
||||
![]() tjah en die gast met die rode haren en baardje, die met een baby krok in zijn hand door een vijver met kroks zwemt...
maja dit heeft vrij weinig met Steve te maken... aantal links: fansite steve uitgebreid verhaal steve steve
Last edited by Berserker : 04-09-2006 at 18:01. |
|
||||
|
||||
![]() Manny Puig is de volledige naam, officieel Cubaans, maar op zijn zesde naar de VS verhuisd. Zeker ook iemand die "gek" doet met dieren vooral in het programma Wild Boyz op MTV. Manny is vooral bekend om zijn "krokodillenlift" door met zijn hand onder de punt van de bek van de krokodil te doen en hem dan naar de oppervlakte te liften.
Manny is wel "gek", maar lang niet zo erg als Steve. Steve is een held, maar word door vele in de reptielenhobby toch gezien als iemand die "fout" bezig is. Doordat hij alles hanteert en oppakt, denken vele kinderen dat zij dat ook kunnen. Het zogenaamde "Jack-ass effect". Al met al was het iemand die veel betekende voor deze hobby (ook mijn hobby naast VW-tjes). Mijn medeleven gaat uit naar zijn gezinnetje en naaste familie. Hopelijk neemt zijn zoon het ooit over.