![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft hier ervaring mee ? Past het ?
Zo ja veel aanpassing voor nodig ? Bedankt |
|
||||
|
||||
![]() ik denk het niet......als i het zo ff snel bekijk. Hoezo wil je dat weten dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gokje, hij wil ze op het dak plakken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Schelemansch.....echt? Gezien de voorste veel breder zijn (en nog andere kleine punten) dacht ik dat het niet zou kunnen.....
|
|
||||
|
||||
![]() het is in ieder geval niet mooi lijkt me..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zal zondag een setje voor voor meenemen Niels, dan passen we ff
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha, ik zat er op te wachte ![]() Zie je zondag ED |
|
||||
|
||||
![]() is goed MARCO....lullo..maarre je komt zondag dus wel? BOELER!
|
|
||||
|
||||
![]() Weet iemand ook waar ik voor een leuk prijsje nog van die G60 wielkuipen kan krijgen? (Alleen de voorste 2)
|
|
||||
|
||||
![]() http://www.marktplaats.nl/markt/aut...ek=g60&oudei=60
Graag gedaan, hij heeft er ook nog dorpels bij moet je even op alle advertenties klikken. |
|
||||
|
||||
![]() de voorste wielkastlijsten lopen toch verder door dan de achterste...dus dan krijg je vandat uitstekend plastic (vies word plastic) achter je achterwiel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als dat past moet je het ff laten weten Niels, dat lijkt me wel errug gaaf staan!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja die had ik ook al gevonden
![]() En de achtersten zijn toch hetzelfde als die van de standaard wielkuipen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kan natuurlijk niet ruiken waar je vandaan komt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misschien als hij een week niet douched en jij nog eens goed ruikt.......
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
achterste g60 lijsten zijn anders dan normale lijsten |
|
||||
|
||||
![]() En waar zit hem dat verschil dan in? Grapjassen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij kun je ze bij Schaap en Bron wel nieuw halen.... gok ik hoor....
verschil is toch dat de GTI-lijsten een bredere zijlijst hebben, dus dat de aansluiting een smallere is als die van de GTI-lijsten? (ofzo...) En ze lopen verder door aan de voorkant zodat ze aanzluiten op de..... G60 voorlip... ![]() maar zoals altijd even verstandig laat ik het denken wel aan anderen over... dus... waar zit het verschil in?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn weten zit het verschil alleen in de voorste 2! Mijn 'standaard' GTI-lijsten lopen ook extra lang door naar voren, zodat ze ook al aansluiten op de dikke lip! Dit is dus niet bijzonder voor de G60-lijsten. Maar zit er ook verschil in de achterste 2? De een zegt van wel, de ander niet!!
|