![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie Jelle ?
|
|
||||
|
||||
![]() Nee...deze stond tijden te koop...pas verkocht....en nieuwe eigenaar verkoopt hem dus weer...en wil nog winst maken ook....
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() ah!
|
|
|||
|
|||
![]() die is toch van iemand van alacar van het forum geweest ofniet? dat project stond toen dacht ik ook hier op volksforum..
|
|
||||
|
||||
![]() broertje van johan toch?
|
|
||||
|
||||
![]() GOLF 2 G60 EDITIO ONO 18V 8V
26 kleppert tunning .. je weet toch ![]() Oude bak van Yoko ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik wilde het al niet zeggen in zijn verkooptopic hier ivm met offtopic, en hij heeft de edition sticker ook nog eraf (heeft ie nieuwe voor zegt ie). zonde dat zo'n auto zo'n leventje gaat leiden dat hij steeds verkocht wordt. doet hem niet goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() oude auto van ropie
staat hier ook te koop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zonde! Vond het een mooie wagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() klopt dat het de oude auto van mijn broertje is...
dat van die sticker klopt ik heb hem er zelf afgehaald ook nog ![]() moet er nog op maar wil er even mee wachten ivm het uitharden van de verf... we hebben de voorkop namelijk opnieuw gespoten ivm deukje in het rv scherm en steenslag op de motorkap... Quote:
hij heeft er wel het 1 en ander aan gedaan hoor... wangen gevuld en opnieuw bekleed, gechipt nokkenas en dergelijke... wielen heeft ie een afspraak voor staan voor polijsten dus dat gebeurd nog en nog een nieuwe linkerschroefpoot want die bleek krom... nieuwe remmerij...
T1 panel 1964 In restauratie Kever 1303 1973 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 27-01-2007 at 10:13. |