![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey mensen,
vorig jaar zijn wij naar de Worthersee geweest en dat was ons zeer goed bevallen... we hebben toen bij Barry memle www.barry.at gezeten ook dat was ons goed bevallen... toen we eenmaal thuis waren en de nieuwe datum was bekend hebben we dus ook direct geboekt voor dit jaar... alles was ok en geregeld wezouden in oktober een mail krijgen met betalings gegevens en hoe en wat... in oktober niks gehoord ik ben dus gaan mailen over hoe en wat... er was niks aan de hand werd er gezegd ze liepen achter... in November nog een keer gemailt wasnog steeds niks aan de hand ![]() in December heb ik diverse keren gemailt en kreeg excusus terug dat het lang duurde dat we nog geduld moesten hebben het kwam helemaal goed... daarvan uitgegaan omdat het vorige keer allemaal top geregeld was natuurlijk... tot op heden niks gehoord dus we vonden dat we maar eens moesten gaan bellen... 2 maal gebeld met we zijn er mee bezig als commentaar... afgelopen weekend hebben we weer gebeld en toen werd er verzocht om een mail te sturen omdat ze een computer crash hadden gehad... kan gebeuren maar na dit verhaal heb ik mijn ![]() zo gevraagd zo gedaan... zag ik vanmorgen een mail van Barry ik denk mooi dat is geregeld... in die mail word gewoon gezegd dat ze volzitten terwijl alles geregeld was werd eerst gezegd... kwaad opgebeld natuurlijk ![]() ![]() dus nu lijkt ons weekje worthersee in het water te vallen wat wij heel en dan ook heel erg jammer vinden... wie o wie heeft een adres waar we nog 2 huisjes voor totaal 12 man kunnen krijgen of 1 huisje voor 12 man mag ook... alvast bedankt Johan...
|
|||
|
|||
![]() ik vraag me af he, als worthersee n00b, zijn er niet een aantal campings in een omtrek van bijv. 10km waar je vaak nog terecht kan of hoe zit dat? en is dat dan niks voor jullie?
|
|
||||
|
||||
![]() misschien wel maar we willen gaan camping...
|
||||
|
||||
![]() vraag is of je daar wel wilt zitten op zo'n camping
![]() gaan verhalen de ronde dat het daar wel eens tegen het midden van de week ruig aan toe gaat
|
||||
|
||||
![]() Op zijn camping ga ik echt niet zitten... vast en zeker allemaal van die budget-vakantiegangers die de hele dag zitten te zuipen en zooi te maken.
We hebben nu een huisje kunnen boeken voor 13 personen (we zijn met zijn 12-en) op een half uurtje rijden van Reifnitz... Maar alles in en om reifnitz/velden was of vol of onbetaalbaar (300 euro per persoon per week!!!). We zitten nu voor 125 Euro per persoon per week in een luxe bungalow met oa zwembad en sauna ![]() Maar goed... zo te zien komt alles op zijn plek ![]() Maar barry memle ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wij hebben vorig jaar in hotel skant in Velden
gezeten. dit was best betaalbaar. zijn 2 en 3 persoonskamers en ontbijt er bij. hotel was erg netjes, en ontbijt was ook super geregeld! en niet duur! www.skant.at |