![]() |
|
||||
|
||||
![]() datsun..
eind jaren 80 ooit eens met mijn broer in een datsun 240z die hij gekocht had meegereden... was de oude auto van de welbekende ellebogentrekker Leen Huizer... is me altijd bijgebleven.. in 1999 op het punt gestaan eentje aan te schaffen ,maar nooit een echt harde basis kunnen vinden... in 2001 voor het eerst een idee in mijn hoofd gehad om een 240z met een lt1 te bouwen..[ t is uiteindelijk een cabrio geworden met g60, omdat ik nooit een goede basis heb kunnen vinden][[ kwam mede door het filmpje van darius destijds]] kwam deze week weer te sprake.. Msn met mijn MSN bro Hajee... er is maar een echte 240z..en das die van darius [ meesten kennen hem wel] maar hij blijft super... klik hier voor een fluitje in een motor
|
||||
|
||||
![]() dus kom maar op met al je 510 [ liefst met mazda rx7 rotor blokjes]...240z 260z...
|
||||
|
||||
![]() zeer bekend en oud filmpje...
en man o man wat is het ding ziekelijk! |
|
||||
|
||||
![]() mijn cabrio klonk aardig t zelfde...heb ik nog wel een filmpje van...momentje
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 06-09-2005 at 21:05. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zou wel vet zijn! |
|
||||
|
||||
![]() http://media.putfile.com/MOV0029786
kwam aardig in de buurt toch.... getande riem op een g60 blijft leuk... ![]()
|
||||
|
||||
![]() jaaaa echt super
een maat van me was ook jaren met een 240z bezig. kwam geen einde aan maar ben wel gek geworden op die 240z. 1tje zonder chevy v8 ben ik ook al blij mee trouwens en als je een 260z kan vinden en kopen ben je gewoon een bofkont!! ze zijn ook veel gebruikt voor een ombouw naar ferrari daytona miami-vice look:frown: oja mij ouwe had vroeger een 120y (ook geinig met achterwiel aandrijving) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en daarna het dieptepunt...datsun cherry....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaaajaaaaa en toen dachten ze laten we er NISSAN van maken en met de STANZA gaan we het helemaal maken, whahaha humor noemen we dat. :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() fijn geluid hoor je cabrio!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vet zulke datsun's, maar dit is wel het einde, wat een ziek ding. Geweldig hoe zo'n apparaat schuift met dat achterste
![]() Overigens ook een heeele fijne cabrio ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat filmpje van die datsun ken ik idd al, heb nog een filmpje van een supra, kwart mijl in 8.99 sec.
Maar dat geluid van die datsun overteft die van je embrio echt wel hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() weet ik, maar die embrio overtrefde toch veel....
![]()
|
||||
|
||||
![]() nice...
ik dacht dat ik wat gevonden had wat in het zelfde straatje te passen viel...maar nee was toch anders... wel vet filmpje
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 06-09-2005 at 23:05. |
|
||||
|
||||
![]() niemand iets van datsuns?
|
||||
|
||||
![]() http://video.google.com/videoplay?d...=datsun&pl=true
http://video.google.com/videoplay?d...=datsun&pl=true ik ben verkocht.. wat een leuke bakken ![]() ook nog gevonden ,, de DATSUN skyline ![]() ![]()
Last edited by cabrio16v : 01-05-2006 at 09:53. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi spul he
|
||||
|
||||
![]() Is dit er nou ook een? Kwam deze ergens tegen op m'n harde schijf...
![]() Vast wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er is een Bassie en Adriaan aflevering en dan wordenz e achtervolgd door een Datsuen 240z, dan rijden ze ook heel toevallig Circuit Zandvoort op, en op het rechte stuk gooien ze zelfs de hele tijd die kont om van die datsun...
best coole dingen