![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
wie kan mij vertellen welke soort bekleding er op de stoelen en achterbank hoort te zitten, van een golf 1 gti kleur silver van 82. ik mis dit nog van mijn auto en zoek nu een set maar weet eigenlijk niet welke bekleding bij silver hoort. ik hoor het graag. |
|
||||
|
||||
![]() grijs streep
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 18-04-2007 at 23:29. |
|
||||
|
||||
![]() en in een witte golf 1 gti ?
Er zit nu nl rode in klopt dit?
|
||||
|
||||
![]() oke dat weet je 100% zeker...
ik zat ook te twijfelen tussen deze en die rood zwart geblokte. waar zit die rood zwarte in weet je dat ook?? |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb zelf een marsrode gti met een rood interieur. Zeg maar dat badhanddoek motief.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, dat klopt! Bij een witte was i.p.v. grijze strepen ook rode mogelijk.
|
||||
|
||||
![]() oke..
daarom twijfelde ik dus, maar voor silver is dus alleen de grijze streep geleverd?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja!
|
||||
|
||||
![]() Heb ook wel eens de groen gestreepte in een grijze gezien, niet origineel dus?
|
||||
|
||||
![]() groen gestreepte in een grijze?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gamma! ![]()
|
||||
|
||||
![]() nog mensen die mij toevallig aan een set kunnen helpen zoals hier boven afgebeeld, met de grijze strepen dus??
2 stoelen en een achterbank, staat maakt niet uit. alles mag aangeboden worden. |
|
||||
|
||||
![]() Nadeel(?)het is in het buitenland, maar hier staat vanalles tussen wat je zoekt. b.v. in een advertentie van 31.3.2007
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 19-04-2007 at 22:20. |
|
||||
|
||||
![]() daar staat idd een hoop intressants is alleen een heel eind sturen hiervandaan..
|
|
||||
|
||||
![]() ik geloof dat er ook iemand is die stoelen en achterbanken verkoopt die helemaal als nieuw zijn.die op geknapt weer zijn zeg maar,ben aan het kijken of ik die persoon vinden kan.
als ik voor een 300 euro ofzo een super knap interieur kan kopen ben ik ook klaar. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is idd het grote nadeel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is Henk vd Veen in Scheemda (Groningen), maar dan moet je wel een oud en versleten interieur weer inruilen...deze laat ie weer als nieuw maken en gaat dan weer de verkoop in... Voor zn email moet je maar ff kijken op www.watercooled.nl , daar adverteert ie ook namelijk
|
|||
|
|||
![]() Stond of staat nog steedt hier iets opt forum
|
|
|||
|
|||
![]() Of kijk op http://www.watercooled.nl/bestanden...n/interieur.htm
Staan diverse interieuren aangeboden, vooral voor Golf 1 gti. De prijzen zijn er wel naar... groeten Dennis |
|
||||
|
||||
![]() de kleur van de bekleding kan sterk varieren. De code voor de kleur van de bekleding die in jou auto hoort staat op de sticker in de kofferbak.
Er zijn een paar cobinatie's die niet geleverd zijn en dat is rode bekleding in een groene gti. Of groene bekleding in een grijze. Kijk maar eens op die sticker als die er nog zit want daar staat het wel op. |