![]() |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by keverpech : 13-05-2004 at 18:58. |
|
||||
|
||||
![]() niet alleen de kever is stretched maar de foto ook...
kannie nie kleiner?? |
|
||||
|
||||
![]() uh.......heren webmasters?
|
|
||||
|
||||
![]() ghostflames zijn vet !!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier het kleine fotoje (thumbnail) van de foto... maar ja die is voor mooi weer net iets te klein:
![]() ![]() Maar het is idd wel een gave lomo, die vlammen in de binnebekleding maken hem wel strak... ik persoonlijk vindt de neus niet echt mooi, had origineel beter geweest! ![]()
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 13-05-2004 at 13:58. |
|
||||
|
||||
![]() zo beter |
|
|||
|
|||
![]() heeft die nu pijlpinkers in de deuren ,of zie ik dat verkeerd?
|
||||
|
||||
![]() nope, dat zijn van die limo TL/neon-balkjes
het enige dat ik er cool aan vindt zijn die ghost flames
|
||||
|
||||
![]() hij heeft alles....behalve achterlichten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oowja, een ovaal met oortjes !
Goed beziggggg !!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goed kijken, in het spanbord zitten een berg gaatjes, daar zitten de lichten achter (denk niet dat je er in nederland mee door de keuring komt, maar in de states kan alles)
|
||||
|
||||
![]() dit is mooi
as zondag ook limo in de showroom bij regio-zuid holland!!!! |
|
||||
|
||||
![]() wel apart !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ik d8 al dat kunnen nooit de achterlichten zijn..kenlijk wel... hij heeft niet eens knippelrichten ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het idee is goed, alles binnen hand bereik, tv , bar en je kan wat vrienden(innen) meenemen,
hier nog zo'n uitgetrokken kever ![]() misschien als je niks te doen heb dat je het kan gaan doen,, |