![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
ik heb even een vraagje. Ik heb een KM- teller die niet standaard is volgens mij. Ik kan helaas geen foto plaatsen ik blijf proberen. Ik probeer het even uit te leggen. Het is er een met een econoom meter boven in het midden en rechts onder de benzine meter en temperatuur meter. Weet iemand in welke type / model deze standaard thuis hoort? gr Nanne |
|
||||
|
||||
![]() Nanne,
Ik weet dat de eerste modellen golf 2 rond 1984 deze tellers hebben, de econoom teller werkt alleen in de 5de versnelling.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Deze? |
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn er uit de laatste modellen GTI golf 1
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Ja deze komt uit een '83er pirelli dacht ik...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of uit een "gewone" `83er 1800cc Golf 1 GTI... VW heeft twee merken km-teller/snelheidsmeter gemonteerd, oftewel VDO, of Motometer, is bijna geen verschil hiertussen te zien.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat is hem!! Dan weet ik even genoeg. Doe deze denk ik weg, ik wil er namelijk plasma schijven in maken. Die zijn alleen niet te krijgen met die tacho die ik heb ;-) |