![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welke band kan ik het beste kopen in de maat 195-50-15 zelf zit ik te denken aan Dunlop is dit een goede keus
|
|
||||
|
||||
![]() Ligt eraan wat je wil...
Wat wil je? Goedkoop, comfortabel, ...? |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet of Continental ze ook maakt maar anders zou ik die nemen. Is bij mij en vele mensen die ik erover hoor altijd goed bevallen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoeft geen budget band te zijn comfortabel hoeft ook niet ,moet wel 1 van de bekende merken zijn |
|
||||
|
||||
![]() ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik hoor veel positiefs over nangkang banden. Zowel prijs als comfort
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij wordt nangkang vaak gekozen door inderdaad de prijs maar ook omdat ze vrijwel veel moeilijk te krijgen maten maken.
Ik heb hier ook geen ervaring mee! |
|
||||
|
||||
![]() Voor mij heeft nan-kang de tot nu toe andere voor mij bekende banden (goodyear/kumho/dunlop) niet kunnen overtreffen.
|
||||
|
||||
![]() Ik vind Pirelli momenteel de beste band die ik heb gereden. Heb ook Continental, Bridgestone en Dunlop gereden en heb een Santana op Michelin banden. Wel uiteenlopende maten dus niet heel erg goed te vergelijken.
Voor mij geen B-merken, vind een goede wegligging en remweg veel te belangrijk!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nu continental eronder liggen, maar ben meer te spreken over michelin, kwa grip en geluid zijn die beter dan de sportcontact2
|
|
||||
|
||||
![]() Pirelli P5000 Drago is idd erg goed vind ik persoonlijk in 195 50 15.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Zie dat je bandjes zoekt. Heb nog 4 Pirelli P5000's liggen. Deze zou ik gebruiken maar dat wordt em niet meer. Zijn nog in hele goede staat en kunnen nog heel lang mee. Laat maar wat weten. MVG Jurjen
|
||||
|
||||
![]() Nou lijkt net alsof ik er provisie op krijg bij JurgenV
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik rij zelf op Toyo Proxes T1R, vind ze, zeker gezien de prijs, best lekker plakken. Heb helaas geen echt vergelijkingsmateriaal gehad (buiten een of ander merk dat ik al vergeten ben, met de reden dat er een keer een band van mijn velg afging in een bocht en ja ze stonden op een normale spanning
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb mijn nankang´s vorige week eens getest met droge omstandigheden ,maar kan er sneller bochtenwerk mee doen dan de toyo´s en goodyear´s die ik er voor die tijd onder had ,en dan is de nankang ook nog een maatje smaller dan de anderen
En de slijtage is ook niet erg hoog ,een pirelli of dunlop slijten sneller . Ik voel me erg veilig op de nankangs ,ook met nat weer ,maar ja ,dat is mijn ervaring met deze banden (en ,ja ,ik heb ze ook onder de passat vr6 !)