![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoe staan deze velgen onder een MK1 golf.
Hier de maten: BBS RM 012 2 delige velgen 4x 100 ET 33 en 6.5J Begijp mij niet verkeerd, ik heb net een MK1 gekocht en weet nog niet zo hele veel over maten velgen die het mooiste staan onder een MK1. Zijn deze velgen niet een beetje te smal is wel 6.5 J, is toch aan de smalle kant. |
|
||||
|
||||
![]() 6.5J is niet smal. Zal goed staan met deze maten. Alleen 15'' op mk1 is niet mijn favoriet.
|
|
||||
|
||||
![]() Een maatje van mij heeft BBS RM onder zijn Golf 1 en ik vind het echt super staan(met de juiste verlaging). Hij heeft zijn velgen verbreed tot 7 en 8J, dus 6,5J gaat zeker wel passen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ coen
Wat is dan je favoriet voor de MK1, 14 of 13 inch. Ik heb er nu 13 inch ATS classics onder. |
|
|||
|
|||
![]() Foto`tje erbij op verzoek.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ook eerder voor ATSjes kiezen denk ik hoor, ziet er heel dik uit. En het staat lekker retro. Vindt je zelf Pirelli's niet mooi? Die zouden er ook heel dik onder staan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Pirelli`s vind ik helemaal niks sorry, smaken verschillen.
|
|
||||
|
||||
![]() Jah tuurlijk, ik ben maar al te blij dat smaken verschillen(als ik sommige auto's zie
![]() En 13" verbreed staat, 8J ofzo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je voor bbs'jes gaat dan wil ik die ats wel
![]() nee hoor ze staan hem echt super..maar het is jou keuze mooie 5 deurs ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou persoonlijke die atsjes houden. Ik heb ook 15'' onder m'n mk1 gehad, maar die waren véél te groot imo.
13'' is the way ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 6.5 j rondom.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Kijk dat bedoel ik, dit is zo mooi.
Maar de ATS`en blijven in bezit van mij worden niet verkocht, sorry. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is idd erg nice ![]() Kan je ook verschrikkelijk laag zoals je ziet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoe veel is die van jou verlaagd retro hans?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik denk een schroefsetje tot maximum haalbaar met deze velgen
![]() Dit is inderdaad een hele dikke einzer. |
|
|||
|
|||
![]() kijk met 15 inch en laaaaag de velgen heb je al nu nog polijsten
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je hebt helemaal gelijk. heb een weitec schroefset die voor op z,n aller laagst staat.(heb geprobeerd draad op de veerpoot te tappen met de schroef moer maar wou niet lukken helaas ![]() ![]() ![]() en achter kan ik op deze foto ongev nog 3 cm zakken. heb nu 7.5 j randen achter.dan ziet het er zo uit: smal bandje er op en je kunt het makkelijk kwijt!!kan nu achter nog 2.5 cm zakken maar dan hangt de auto achterover groeten hansie
|
||||
|
||||
![]() @ retrohans
ik vind het SUPER velgen, maar met die bredere randen mag er wel een maatje meer aan rubber op. het staat hem een beetje ielig. hoever is ie naar beneden? 9cm? kun je nog een beetje behoorlijk over de drempels? Verder echt een ubervette golf...