![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb verschillende velgen te koop:
BBS-en zijn verkocht helaas! Als eerste: ![]() Slechts 2 (!) stuks Audi Parabol velgen, Let op!: wel met vrij veel corrosie; de beschermlaag heeft daar losgelaten! (zie foto, evt. foto's van de velgen per stuk via E-mail) Er zitten nog banden op met voldoende profiel, maar niet super: 2 Ã* 3 mm tot de slijtindicatoren; ca. 5 mm totaal. Deze zijn wel vrij breed: Michelin Pilot Exalto 225/45-ZR 17 ![]() Volgens de vorige eigenaar zijn ze wel recht! (Ik had totaal zes 'Parabolies' bij elkaar gesprokkeld en heb uiteraard de beste er zelf uitgezocht, voor op mijn Vento!) Prijs: € 60,- p/st of € 100,- voor beide. VAG-Nr.: 8H0 601 025 H 7,5 J X 17", ET 32 steek 5 X 100 'geschmiedet' ...en deze zijn OOK NIET MEER te koop: (gereserveerd voor Johan de Keersmaecker uit Antwerpen...) 4 stuks originele GT(I) velgen van mijn Vento GT uit '93; vraagprijs € xx,- (of minder; die liggen nl ècht in de weg!) Nu alle 4 voor € 30,-, anyone? ![]() ![]() (sorry, foto beetje wazig...) Come and get them! Greetz Vento Vice ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 12-09-2007 at 21:48. Reason: Nòg een foto erbij |
|
||||
|
||||
![]() De onderste 9-spaaks mogen ook wel voor nòg minder weg.... gereserveerd!
Spuit ze matzwart en gooi ze onder je Rat-mobiel! (om eerlijk te zijn, vind ik ze echt LELIJK en liggen ze in de weg)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 12-09-2007 at 21:49. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe is de staat van de VR6 velgen? (permanent vies, lakloos, geoxideerd...of gewoon mooi?)
|
||||
|
||||
![]() STIJN: Ik heb je een E-mail gestuurd...
Voor iedereen: Ze zijn gebruikt, hier en daar een plekje, maar niets ernstigs. Geen corrosie Foto's BBS-en (2 Megapixel) kan ik je mailen. Ik heb ze zelf nog niet zo lang, maar heb een setje TT-parabolen gekocht; die kwamen toevallig op mijn pad ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Nobody parabolies? 'ff' oppoetsen en dan als reserve? Ze worden al steeds duurder en zeldzamer! (voor mezelf eigenlijk ook wel een goed idee
![]() oftewel: Up and go!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() ik wil ze wel hebben, ben echter eind september pas weer in de buurt om ze af te halen. wellicht kunnen we effe wat af spreken...
robveedub@home.nl of pm thanks
|
||||
|
||||
![]() Voor 25euro kom ik nog wel een keertje terug naar North Velsen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel interesse in 1 parabool....
|
|
||||
|
||||
![]() Omdat er meerdere velgen in dit verkoop-topic staan, graag even duidelijk aangeven, WELKE je bedoelt
![]() @ rob vee dub: Welke 'ze' bedoel je? Ik neem aan de 'parabolies', aangezien mijn 'post er vlak voor óók over de Parabooltjes gaat? @ Stijn: idem: Je bedoelt de (in mijn ogen 'lelijke') 15" GT(I) velgen, neem ik aan?@ Erik M: ff wachten; als robveedub juist de parabolies bedoelt, ben je helaas nèt te laat... anders neem ik contact met je op! Greetz Vento Vice ![]()
|
||||
|
||||
![]() bovenstaande mensen nogmaals reageren dus... en up!
|
|||
|
|||
![]() PB voor de GT(I) velgjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() BBS-en dus verkocht aan Stijn
GT-velgjes gereserveerd voor Hellraiser Maar Parabooltjes zijn nog op zoek naar een liefhebber....
|
||||
|
||||
![]() Ja ik bedoelde de GT velgjes, beetje druk geweest, thread niet meer gezien. Sorry! Maar mocht 't niet doorgaan voor HR dan hoor ik 't wel!
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat HR zéker en vast (B) gaat langskomen, maar ik houd je achter de hand, Stijn!
Groeten Vento Vice ![]()
|
|||
|
|||
![]() Idd, is voor mij een kleine 200km bollen, maar ben echt verliefd op die velgjes
![]() |
|
|||
|
|||
![]() parabools als je mijn mail nog niet hebt gelezen ook verkocht...
mail effe voor verdere afhandeling... robveedub@home.nl
|
||||
|
||||
![]() slotje erop, heb nieuwe ad gemaakt met meerdere spullen...