![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij zet ik 4 setjes te koop
Het gaat hier om: Verbreed staal 14 inch 4x100 in de maten 7j en 8j (zonder banden) Prijs: verkocht Verbreed staal 15 inch 4x100 in de maten 7.5j en 8.5j(zonder banden) Prijs: verkocht Mille Miglia 4x100 15 inch incl banden nog zeker 3mm en 5mm, leuke velgen met een redelijk diep randje ..(cm of 2) Prijs: €300 ![]() ![]() ats classics 4x100 13 inch in de maten 7j en 8j incl banden, voor zijn ze aan vervanging toe achter zijn ze nog redelijk.. een mm of 4. er zit stoeprandschade op. iedereen weet verder wel hoe ze eruit zien Inruil is natuurlijk mogelijk. Ik ben opzoek naar een setje in de maten 7.7j en 8j. bijbetaling van mijn kant is natuurlijk ook mogelijk. Ook inruil van een sportstuur voor een golf2 is mogelijk. Een tegenbod is natuurlijk ook welkom. mocht je wat meer info willen of foto;s laat het me dan even weten Last edited by mark041 : 22-01-2008 at 23:44. |
|
||||
|
||||
![]() en wat kosten de Classics?
|
|||
|
|||
![]() ow vergeten erbij te zetten.. vraagprijs daarvoor is €300.
oja inruil sebrings is ook mogelijk |
|
||||
|
||||
![]() hoeveel stoeprand schade hebben ze? setje sebrings heb ik wel.. met doppen..
|
|||
|
|||
![]() pb onderweg
|
|
||||
|
||||
![]() Hhmmm foto van de classics?
|
|
|||
|
|||
![]() foto's van alle velgen komen er morgen bij
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Verbreed staal 15 inch 4x100 in de maten 7.5j en 8.5j(zonder banden)
Prijs: €250 Op wat voor et zitten deze velgen nu ?
|
|||
|
|||
![]() ze zijn dus vebreed heeft dit dan nog invloed op de et waarde? zo ja dan zal ik het even na moeten weten (iemand een tip hoe je dit moet doen???)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er staan onder het kopje wielen en banden, wel ergens in een topic een rekensommetje daarvoor. |
|
|||
|
|||
![]() ook niet onbelangrijk waar zijn ze op te halen ?
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() ow dacht dat dit bij me naam stond,
ik kom zelf uit cuijk, maar ik kom 2 keer in de week in enschede |
|
|||
|
|||
![]() hierbij wat meer info
de etwaarde van de 14inch is 43 de etwaarde van de 15 inch is 49 hierbij wat foto's: 14inch: ![]() ![]() ![]() 15inch: ![]() ![]() ![]() en om een idee te geven hoe ze verbreed zijn: ![]() ze zien er nu niet uit zijn nog vies, |
|
||||
|
||||
![]() tis niet echt duidelijk daarom dat ik het ff ga vragen.
moeten die verbreed stalen velgen nog gestraalt en gespoten worden of zijn ze gewoon vies?
|
|||
|
|||
![]() ze zijn idd vies. en spuiten is voldoende
|
|
|||
|
|||
![]() omhoog
|