![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Dag ik heb onlangs een Golf II 1600 benzine bj 1984 gekocht en heb wat problemen met de motor.Meer bepaald wanneer ik de auto start hij normaal draait maar na 5 min gaat het toerental fors omhoog, naar meer als 2000 toeren denk ik.Nu zou je denken dat is men automatische choke en die springt wel af bij een warme motor...Neen dus zelfs als men motor warm is blijft hij hoge toeren draaien.Nu is het zelfs zo erg dat men luchtfilter vol benzine hangt.Nu als ik mijn auto stilstaand laat draaien als hij warm is vallen de toeren na 10 min plots naar beneden...Tot ik weer vertrek dan is het er weer terug...
Ken er iemand dit probleem? Wat zou dit kunnen zijn? de motor |
#2
|
|||
|
|||
![]() mischien een lekkende voetpakking van de carb.dikke rubberen pakking tussen carb.en inlaatspruitstuk,soms scheuren die van ouderdom en krijg je van die kwalen....
|
#3
|
||||
|
||||
![]() inderdaad, je moet het probleem zoeken in je vacuum systeem of je carburateur
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) |
#4
|
|||
|
|||
![]() Wasthemostaat
Die zorgt voor een hoger stationaairtoerental als de motor koud is |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat dacht ik zelf ook |
#6
|
|||
|
|||
![]() Heb er nl ook 2 [kapot]
|
#7
|
|||
|
|||
![]() heb je het ook nog als de motor warm is bij u?
bij mij nog wel |
#8
|
|||
|
|||
![]() Ja,die komt niet terug
Er zit een veer aan die heb ik er afgehaald Als de motor koud is loop ze niet echt lekker stationaair,maar warm loopt ze wel goed |
#9
|
|||
|
|||
![]() is dat veel werk om hem zelf te vervangen?
heb wel maar een simpele motor... als je de luchtfilter eraf haalt zie je het dan al? |
#10
|
|||
|
|||
![]() Jep zit aan de voorkant
![]() Dit ding |
#11
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de moeite en de foto!
zal dit weekend men best eens doen voor het te vervangen. |