![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb weer druk geweest tis al bijna sixflags dus werd de caddy ons favoriete vervoers middel maandag weer van stal gehaald
En heb ik er wat nachten aan gesleuteld en dit is het resultaat Laaaaag dat ie is....-20cm??? hij ligt echt met de bodem aan de grond,,,lager kan niet ![]() Hij veert ook maar nu op stikstof bollen , ![]() Lachen, ![]()
quintus.....de grote race Last edited by carbreaker de autosloper : 09-07-2007 at 08:17. |
|
||||
|
||||
![]() hier:
|
|||
|
|||
![]() dik!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() vind de houten schotten super.. heel origineel
|
||||
|
||||
![]() Heel erg vet!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je de achteras ook verdeeld??? Dus nu echt onafhankelijke ophanging??
|
||||
|
||||
![]() Heeft deze vette bak dus hydrolics van een citroën? of net zoiets als een citroën? Laat eens wat meer detail foto's daarvan zien
![]()
|
|||
|
|||
![]() het meeste is huis vlijt zoals de voor schokkers en top lagers
maar hij veert als een citroen dit kun je niet gebruiken das veel te klein en traag dus met ventielen en stikstof bollen delen uit gewone heftruck en hydrolishe systemen de pompen komen uit een popie jopie auto,,, hij heeft nu 2 accuus maar van avond monteer ik de 3de en dan word het speelkwartier mischin wel 25 minuten tis net speelgoed Nu nog een mengpaneel 2 cd spelers en versterker en een geheime zender inbouwen dan hebben we weer feest,,
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi gedaan !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En de achteras gewoon zo gebruikt?? Je ziet ook wel eens dat ze m doorflexen, en in t midden dan met een gewricht bevestigen (in de racerij) maar voor hydraulics zou dit ook leuker zijn aangezien je meer invloed hebt per wiel...
|
||||
|
||||
![]() Kun je geen foto's maken van het systeem wat je eronder gemaakt hebt? En hoe je het bedient enzo
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vind hem echt super!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha een geheime zender!!! Haha jarno jij bent echt niet goed! Heb het zaterdag even bekeken en het is wel echt heel vet! Ben je aankomende week nog een keer s'avonds op de zaak? Kom ik die onderdelen even op halen van de MK1.
Dan kan hij eindelijk een keertje gaan rijden! Mazzels |
|
||||
|
||||
![]() erg gaaf
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mafkees!!
Kom m binnenkort wel aanschouwen!!
|
||||
|
||||
![]() master
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi! Is weer eens een nieuw idee dat nog niet is uitgemolken.
![]()
|
||||
|
||||
![]() cooooollll!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Stond vorig jaar toch ook in assen? Kwam toen het terrein oprijden,op-en neergaand, als ik me goed herinner
![]() ![]() |