![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() heey
ik heb een 1800 8klepper met kat zat te kijken naar een kat vervanger zag er leuk uit maar mag dat ? komt hij dan door de keuring ? wie kan er mij meer over vertellen groeten chris_vwg60 ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() voor 92 mag het als je binnen de CO waarden blijft.. daarna mag het niet maar een dummykat kan altijd.. natuurlijk wel weer binnen de waarden..
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#3
|
|||
|
|||
![]() mag mits er geen U9 op het kenteken staat
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je raad dus nooit wat er op mijn kenteken staat GOLF GTI EDITION 79 KW U9 haha helaas greatz chris_vwg60 |
#5
|
||||
|
||||
![]() voor 92 mag het zowieso, met of zonder U9.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#7
|
||||
|
||||
![]() Klopt voor 92 mag het, Heb zelf '89 zonder kat maar staat ook u9 op papier. Geen probleem!
__________________
Rust = Roest |
#8
|
|||
|
|||
![]() okee gelukkig
komt helemaal goed kope dan zo'n katvervanger bedankt (Y) |
#9
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook U9 op kenteken, en geen kat. Apk was geen probleem
![]()
__________________
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI |
#10
|
|||
|
|||
![]() Even een vraagje die zeer overeen komt, (en eigenlijk al beantwoord is)
Als ik het dus goed begrijp zou ik bij mijn 1300 NZ blok de kat uit kunnen kloppen zonder dat ik daardoor in de problemen kom met de APK? en gaat dit schelen in het brandstof verbruik? onder het mom, minder weerstand minder verlies? (ik rij op het moment +/- 170 km per dag met deze auto) ik zou namelijk graag mijn gemiddelde van 1:13.5 verbeteren ![]() mvg db |
#11
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een kat vervanger. Maar hoe regelen jullie dan je CO terug? Ik heb 0,65% en mag maar 0,5% hebben.
Ik heb 1.8 16v PL
__________________
VW Golf II 1.8 16v GTI Duitse Import VW Golf II 1.8 16v GTI Wolfsburg VW Golf II 1.3 Manhattan |
#12
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Rust = Roest |
#13
|
||||
|
||||
![]() Hoi vliet.
ik heb een andere soort injectie systeem maar daar heb ik al aan lopen draaien. Maar dat heeft het nog niet helemaal verholpen. Daar door ben ik al o.a. van 7% naar 0,65 gekomen. (heb ook al sensoren vervangen)
__________________
VW Golf II 1.8 16v GTI Duitse Import VW Golf II 1.8 16v GTI Wolfsburg VW Golf II 1.3 Manhattan |
#14
|
||||
|
||||
![]() K had voor de apk wel een juiste co maar was op het randje, Nadat ik het carterventilatie slang'etje had vervangen ging de co omlaag. Slang zat vol met zooi
Zeg niet dat het jou helpt maar miss
__________________
Rust = Roest |
#15
|
||||
|
||||
![]() ikzelf had een rechte pijp van voor tot achteren onder mn g60 en co uitstoot was goed.
was een van bouwjaar 90 en dus alleen stationair. had geen lambda aangesloten en het kwam fluitend door de apk.
__________________
Vw Golf Mk5 Gti Bwa Stage 3
|
#16
|
||||
|
||||
![]() @ vliet
ik zal morgen even de carter ontluchting bekijken. Hoeveel zou het ongeveer kosten om alle vaccum slangen te verwisselen? Moet je dan ook die slang vervangen die naar je klokkenhuis gaat?
__________________
VW Golf II 1.8 16v GTI Duitse Import VW Golf II 1.8 16v GTI Wolfsburg VW Golf II 1.3 Manhattan |