![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie rijd hierop!? Wie kan me er meer over vertellen?
Waarom bestaat zo'n set uit 1 veer en niet 2 losse? Wie het weet mag het zeggen! http://auto-diversen.marktplaats.nl...&fta_ind=4&fs=1 |
|
||||
|
||||
![]() Zoals je kunt zien gaat het om een progressieve veer, die 2 delen heeft met verschillende spoet. Is hetzelfde als de setup die je veel ziet met de hoofd en hulpveer (wat je zelf dus wel kent).
Quote:
Ze zeggen dus zelf al dat het minder is als bijvoorbeeld een highsportset. Zelf heb ik er daar eentje van, dat bevalt mij erg goed. En verder, die veren bestaan waarschijnlijk uit 1 deel om de productiekosten te verlagen. En op de website van FK staat die set ook niet trouwens, zou dus wel oude voorraad zijn ofzo. |
|
|||
|
|||
![]() hmm is het dan beter dan tec tuning of en v-maxx?
Moet namelijk ook een schroefset kopuh........... |
|
|||
|
|||
![]() ik heb z'n set staan (175,-), is idd de oude serie van FK
is netjes spul en rijd goed . |
|
|||
|
|||
![]() maarre 175 euro?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja ik weet het 25 euro er bij heb je nieuwe ![]() deze zijn Z.G.A.N kennis heeft er een half jaar op gereden vond ze wel 175 waard |
|
|||
|
|||
![]() en de achterschokers zijn niet schroefbaar, lijkt me zo te zien .alleen de schotel te stellen in een paar standen
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
volgens mij wel , teminste bij mijn set wel ![]() ![]() Last edited by Alberto : 25-01-2009 at 15:57. |
|
|||
|
|||
![]() ok zo op de marktplaats foto te zien niet.
van jou idd wel .mischien is dat het verschil. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe laag gaat dat spul van FK?
|
|||
|
|||
![]() Is zon setje nou comfortabeler dan Tec, Evo technics, v-maxx. Aangezien de veren een stuk breder zijn ?
|
|||
|
|||
![]() De set is gewoon voor en achter verstelbaar.
Heb de set nu net binnen..... Nette levering en compleet geleverd. De set oogt in ieder geval beter dan mijn v-maxx set onder de cabrio. Dus al met al ziet het er gewoon net uit en zeer snelle levering. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laat me aub even weten hoe laag de set gaat als ie er onder zit. Zou super zijn, thanks! ![]()
|
|||
|
|||
![]() nog een a twee vdagen en dan hoopk het te wetuh
groeten wesley |
|
|||
|
|||
![]() en woon vlak bij nijmegen ken je het ook ff zien
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kijk dat is zekers niet duur dan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoe rijd het!?
|
|
|||
|
|||
![]() niet knetterhard maar heb em ook niet op de grond liggen..........
Wielkasten zijn net gevuld met 195 50 r15 op een 7 j velg..... Rijd gewoon lekker nog wel comfort en toch stevig geveerd. toppertje zeker voor het geld. |