![]() |
|
||||
|
||||
![]() foto's kan ik maken op verzoek.
wij hebben o.a. liggen: deuren van af 25 euro motorkappen vanaf 25 euro achterkleppen vanaf 25 euro voorschermen vanaf 25 euro deurpaneelen vanaf 10 euro p. set interieur kapje dopjes etc vanaf 0.50 cent tietetellers vanaf 10 euro complete dashboards vanaf 75 euro aandrijfassen vanaf 10 euro remmerij vanaf 5 euro 1 overcomplete ZENDER set 300 euro chrome lijsten vanaf 10 euro p.st heel heel heel veel ruiten vanaf 1.- euro chrome deurklinken ( ook geschikt voor golf 1 & 2 etc) vanaf 50 euro per set raammechanieken vanaf 10 euro gordels vanaf 5 euro andere onderdelen op aanvraag. eigelijk alles behalve motoren en versnellingsbakken. alles is in gebruikte staat en varieert in kwaliteit. Maar we hebben ruimte nodig dus bieden / overleg via pm mogenlijk ook VOTEX console voor golf 2, 50 euro keep the scirocco on the road! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoort deze niet in de onderdelen topic...
|
|
|||
|
|||
![]() Waar is het evt op te halen? ik ben op zoek naar een schade- en roestvrije achterklep voor de golf1.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb ik ook voor je, nog een voorkeur welke kleur? alles is op 5 lokaties op te halen ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ben nog op zoek naar
l +r voorscherm l+r deuren en motorkap alleen in zeer goede staat en origineel heb je deze nog liggen en wat vraag je hier voor ? remco |