![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik ga donderdag een auto invoeren bij de RDW, loont het nog om de CD-Speler eruit te halen? Fabrieksaf zat er een cassette speler in.
Hoeveel 'bespaar' ik ermee als ik hem weglaat? Iemand enige idee? Dikke kus |
#2
|
||||
|
||||
![]() kan je zo honderd euro schelen, als wij een auto invoeren maken we hem helemaal kaal...... bijvoorbeeld stalen velgen audio eruit ga zo maar door,hebben zelfs wel eens een motor gesaboteerd voor een klant
![]() ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij loont het zelfs om er schade panelen op te monteren en interieur leeg te halen enz enz
|
#4
|
||||
|
||||
![]() alles loont zoals ik al zei..... strippen die hap
![]() ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#5
|
||||
|
||||
![]() hmmmz 100 euro loont wel voor 10 minuten werk.
Verdre nog gekken dingen? Elektrische ruiten bediening afplakken? Airco knop eruit frunniken? ![]() De opties wat er al opzaten halen ze toch uit het chassis-nr.... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Ik zou er een lada logo op maken, krijg je misschien wel geld toe
![]()
__________________
Golf III vr6 3.0 ABT ![]() Golf 1 1.9 TD 83 ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() interieur kapotsnijden
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() overal deuken inschoppen
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Wat iid erg kan helpen, is een paar sensoren lostrekken onder de kap(wel zo doen dat het bij een redelijk grondige inspectie niet zichtbaar is) en dan als auto met motorschade importeren..
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
onderkant van 1 bougie afzagen ![]() ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#12
|
|||
|
|||
![]() 2 bobines ff de spoel met een plastic plaatje blokkeren, dan loopt ie ook op minder cilinders, en kun je roepen dat de motor stuk is... Als je dan ook nog met de verkoper kunt afspreken dat hij op een verkoop-brief wilt aangeven dat de motor daadwerkelijk stuk is, EN dat hij de auto voor een veel lagere prijs verkocht heeft, dan scheelt dat ENORM( ff voor de juridische zijde: dit is illegaal, ik distangieer mij van alle verantwoordelijk hiervoor)...
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Leuke ideeën allemaal...hulde
![]() Mara ik moet dat ding gewoon ingevoerd hebben...geen gezeur; ben in principe nog te lam om de radio eruit te halen. Vandaar de vraag hoeveel dat ongeveer scheelt ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Scheelt genoeg, ik zou zeggen strippen, en wat andere forummers zeiden: Motorschade
![]()
__________________
Golf 1 (1.1) ![]() ![]() Golf 3 (1.4) ![]() ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Dat scheelt alleen bij de oude auto's. Vanaf welk bouwjaar weet ik niet (nu roep ik dus maar wat), zeg maar: "het Golf Mk4 tijdperk" staan alle fabrieksafopties via het chassisnummer genoteerd in een database.
Voor de RDW is dat dus veel makkelijker -> Chassisnummer uitlezen en ze weten direct hoeveel je moet gaan aftikken. |