![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoe ver mogen je velgen nu uitsteken?
|
|
||||
|
||||
![]() Het loopvlak van de band mag niet buiten de schermen uitsteken, bovendien mag je spoorbreedte maar iets van 5% afwijken van de door de fabriek opgegeven breedte.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mag wel.mag aan beide kanten uitsteken,moet alleen nog ff opzoeken morgen in het apk boek hoeveel het was. kijk maar even naar de foto van mijn golf,dit mag. http://www.volksforum.com/gallery/w...221&mode=normal |
|
||||
|
||||
![]() De wielen onderscheidenlijk banden van personenauto's- moeten goed zijn afgeschermd;- mogen niet meer dan 30 mm buiten de afscherming uitsteken;- mogen niet aanlopen.ToelichtingSpatbordverbreders zijn toegestaan mits de toegestane maximale breedte niet wordt overschreden en aan de overige eisen wordt voldaan. Leden 4, 5 en 6. Visuele controle.
(c) RDW (opgemaakt door RDW) Dit staat in de apk eis 30 mm dus!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yeeeeeeeeeee gevonden bedankt,scheelt weer opzoeken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk ff hierboven dan,dit is rechtstreeks uit het apk boek gekopieerd. |
|
|||
|
|||
![]() Ja, leuk... 30mm uitsteken.
Maar lees even verder: "mogen niet aanlopen" Bij een dikke offroader kan ik het mij voorstellen, maar bij een normale personenauto lukt het je niet om je wielen 3cm te laten uitsteken zonder dat ze aanlopen. Uiteraard kun je flinke veerwegbegrenzers monteren, maar daarmee help je de wegligging weer om zeep. Wegligging = veerweg.. zoveel als origineel hoeft natuurlijk niet, maar een cm of 5 is zeker welkom. Wat natuurlijk niet betekent dat je 5 ruimte tussen de wielen en de spatbordrand hebt. Kwestie van juiste combinatie wiel/band/verlaging óf wielkasten uitbouwen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hmmm,gaat dus een probleem worden met mijn 10,5J ET -3.
Wordt dus wielkastjes uitbouwen,maar allemaal bedankt voor de bruikbare info. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit is het ja.. ![]() |