![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Wie kan mij helpen.....
Ik ben voornemens om webers in mn kever te knallen...maar stuit al direct op een probleem....en zie door de bomen het bos nie meer..... Om te beginnen: - wat is degelijker....Weber of Dellorto ?? - wat is beter 40 of 44 mm - welke type moet ik hebben.... je hebt nl zoveel, zo heb je 40 DCNF 12, 40 IDF 70, 40 DCOE 70 (nu is die laatste gloof ik sowiezo fout wat die zijn liggend dacht ik....maar goed.....ik ben nog in de leer om te sleutelen aan ut bakkie :o ) Ik weet dus ook niet hoe ze eruit zien....en op MP zie je nagenoeg geen specificaties.... ![]() nu zag ik op mp deze en deze ![]() heb ook tread gestart in onderdl te koop gevr....maar helaas nog geen reactie Naast het feit dat je niet kan zien of ze versleten zijn of iets.....hoeveel kan je als ze "redelijk" zijn ervoor uitgeven (2e hands) ?? Bvd !!!!
__________________
Brazen ;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() - Webers zijn de duurdere van de twee volgens mij, beter weet ik niet. Zie je wel vaker daarentegen.
- 44 mm laat de motor een slokje meer drinken ![]() - Weber IDF komt overeen met Dellorto DRLA. Deze zijn geschikt voor keverblokken. Die laatst afgebeelde is volgens mij een "liggende" carb, past dus niet op een keverblok. Zelf heb ik 36mm Dellorto DRLA carbs liggen. Eerst de kevert rijdend, dan gaat de 1600 aangepakt worden ![]()
__________________
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thx.....!!! Succes met sleutelen !!!
__________________
Brazen ;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() kijk je uit dat ie niet te hard gaat lopen
je bent er net zo trots op........... sorry
__________________
![]() ![]() de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahah......zow weer in t land ???? had je berichie nie gehad ???
__________________
Brazen ;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() er staat een mailtje van mij op je hotmail
ff checken het is een advertentie van marktplaats 2 dellorto carb.'s
__________________
![]() ![]() de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
beide sets carbs. zijn niet geschikt voor een kever of welke flat four dan ook. deze zijn voor viercilinder lijn motoren, kijk maar tussen de de carbs. hier zit n.l. het synchroon-stelmechanisme, deze carbs kun je niet los van elkaar monteren. volgens mij moet jij weber IDF carbs. hebben. kun je misschien beter ff aan een keverliefhebber vragen. ![]()
__________________
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had em ook al gespot. Carbs zien er niet slecht uit. Quote:
__________________
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, zie het nu ook. Verschil is duidelijk t.o.v. de carbs uit de advertentie van MP.
__________________
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#10
|
||||
|
||||
![]() zien er ook niet erg kompleet uit, hier mist toch iets bovenaan waar de mengbuizen in zitten geschroefd, of niet?
__________________
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt mij aardig compleet.....maar ikke benne dan ook leek zijn.... ![]() ![]()
__________________
Brazen ;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() anders moet je ff contact op nemen met die gozer van mp
__________________
![]() ![]() de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker ![]() ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ook ![]()
__________________
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 |
#14
|
||||
|
||||
![]() Ebay is misschien ook wel goedkoper dan MP... maar oke.. ik zou niet weten wat je moet hebben....
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja....maar ik wil 40-ers
__________________
Brazen ;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() Kijk anders ff op:
https://secure.cbperformance.com/default.asp Koop je nieuwe voor een lagere prijs als in nl. Kan je alleen niet helpen met welke je nodig hebt. Misschien kun je wat vinden op het forum van keversite? Btw, kwam ik jou een paar weken geleden niet tegen, ter hoogte van v/d Kraats? |
#17
|
||||
|
||||
![]() Je "moet" Weber IDF of DellOrto DRLA carburateurs hebben. Voor zo ver ik weet zijn de Dellorto's sterker door de dubbele lagers op de as. Webers zijn over het algemeen goedkoper omdat er meer van zijn gemaakt en er makkelijker onderdelen voor zijn te vinden!
Waar wil je ze op zetten? |
#18
|
||||
|
||||
![]() @ pep.....k ga strax ff kijken thx!
@ sander....op kever 1600 blok. Ik had juist begrepen dat Weber failliet is...?
__________________
Brazen ;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jazeker!!!! kijk maar http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=gespot
__________________
Brazen ;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden ![]() |
#20
|
||||
|
||||
![]() @Brazen, Zoals er al vaker geroepen is door anderen Weber IDF of D'Orto's DRLA.
44 'ers lijken me wat overdreven op een standaard (1600) motor Ik rij zelf met 40 mm D'Orto's op de 1641 en dit rijdt heerlijk!! En zoals ze op de foto van MP erbij lagen lijken ze mij compleet op de spruitstukken, luchtfilters, kelken en gasgeefmechaniek na...
__________________
T2A uitgelopen winterproject en 64'er cabrio herbouw in de wachtstand.. 68er Ponton erbij in de verzameling ![]() http://www.vwwestland.nl |