![]() |
|
||||
|
||||
![]() geld die nonsens alleen in NL of voor heel europa?
|
||||
|
||||
![]() Tsja ik vind het niet zo erg eerlijk gezegd.
Ik heb me nou bandjes eronder liggen en dat zijn echte herriemakers.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is wel erg! omdat 1-of-andere linkse boomknuffelaar het graag sereen en knus wil hebben gaan we met z'n allen meer betalen voor een setje nieuwe banden! Elke vrijheids beperking is erg. ik wil de keus hebben om elke band die ik wil op MIJN auto te zetten. |
|
|||
|
|||
![]() En de motorrijders met een knetter uitlaten dat mag gewoon, terwijl een auto aan bepaalde DB regels moet voldoen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die vrijheid heb je toch ook ze hebben alleen dadelijk allemaal een S keurmerk.
|
||||
|
||||
![]() het gaat tegenswoordigs gewoon nergens meer over,gister was er nog een stukje voor tv over een man die ergens had gevist waar dit niet was toegestaan terwijl je daar maanden eerder wel mocht vissen,de beste man kreeg 1350euro bekeuring
![]() als je die milieu-mongolen hun gang laat gaan kun je over een paar jaar je eigen drek opvreten,is beter voor het milieu...
|
||||
|
||||
![]() voorlopig gaat t alleen om banden tm 185 breed
valt t voor mij nog ff mee, maar tis echt onzin imo |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben wel benieuwd naar watvoor banden allemaal dat S keurmerk hebben straks; ben bang dat we straks alleen nog maar ballonbanden kunnen kopen.
|
||||
|
||||
![]() Nog even snel wat goeie banden inslaan dan,
Voordat we in 2010 op bagger moeten gaan rijden.
|
||||
|
||||
![]() gelukkig kun je gewoon naar stienstra!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
welk merk banden heb je dan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee hoor dat mag ook niet.
|
|||
|
|||
![]() Oow, wordt dan tijd dat ze die eens aanpakken. Ik kan me haast geen motor voorstellen die stil is.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou, dan de scooters eerst maar eens. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd, die zijn nog erger met hun 100.000rpm gebler ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een gezeik weer, kunnen ze den-haag en brussel niet lossteken van de rest van europa en dan hard de zee in donderen! Irritante geitewollesokken,waarom zouden die nou telkens zulke dingen voor elkaar krijgen... Nederland vergrijsd snel.. (terwijl die toch slecht(er) horen over t algemeen
![]() Er zijn trouwens goede oordoppen te koop voor mensen die niet tegen geluid kunnen!
|
||||
|
||||
![]() nou dat wordt shoppen in duitsland waarschijnlijk...
|