![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf 2
Motorkap black magic pearl 50 euro G60 Bumper voor 50 euro Compleet interieur stoelen bank en panelen, stoelen als nieuw hebben niet lang in de auto gezeten. 250 euro Versnellingsbak huis los, perfect om te polijsten 50 euro ![]() Dynamo 25 euro ![]() Lijstenset voor de cl, sluit aan op g60 bumpers 20 euro ![]() Deurgrepen met plek voor een slot 10 euro Slotloze deurgrepen. 20 euro Golf 3 Draagarmen vr6 40 euro Stabilisator stang vr6 10 euro Aandrijfassen vr6 15 euro per stuk Maar een goed bod mag natuurlijk ook ![]() Last edited by Erik M : 16-11-2004 at 20:10. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand die er iets van kan gebruiken? Als de prijzen heel erg raar zijn hoor ik het graag natuurlijk
|
|
||||
|
||||
![]() Lijstenset compleet met dorpels? Lijkt me niet voor die prijs maar zowel waar af te halen
![]()
|
||||
|
||||
![]() zijn woonplaats staat rechts
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee die lijstenset is niet compleet helaas :S
|
|
||||
|
||||
![]() Niemand joh! Interieur is echt netjes hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog een setje vr6 remklauwen
|
|
||||
|
||||
![]() heb je alleen een spatbord in die kleur? zoek eigenlijk nog een rechtse deur (3drs). zal ff kijken wat de staat is van het spatbord op mijn nieuwe golf, mis kom ik deze dan wel halen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Spatbord heb ik (als het goed is) verkocht, zal hem ertussen uit halen, sorry
|
|
||||
|
||||
![]() maakt niet uit