![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() 320 pk, goeie score!
|
|||
|
|||
![]() Alleen met orginele kenteken doeld hij op een gti 8v ?
![]() Quote:
En APK mag hij ook wel eens voor gaan ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Voor dat geld mag hij op kenteken en met apk zijn. Zal wel een langlopend project zijn geweest.
|
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit(H) Is eigenlijk gelijkwaardig als Limited ofniet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Puur naar de motor gekeken wel, al had de Limited 210pk. Verschillen zitten hem voor de rest in het aantal deuren, de Limited was altijd 5-deurs, en het interieur. De Limited hoort origineel zwart 5-deurs leder te hebben, geen Recaro's. De details die enkel op de Limited zaten, emblemen en andere grille bijvoorbeeld, ontbreken hier ook. De dunne US bumper ontbreekt trouwens ook.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt, doelde eigenlijk alleen op de motor ![]() Zijn trouwens 2 exemplaren gemaakt in 3 deurs lees ik net ![]()
|
|||
|
|||
![]() de motor lijkt wel orgineel vwm 16vg60 te zijn ben benieuwd hoe hij aan de 320 pk,s is gekomen ervaring zegt dat je daar toch wel wat voor moet doen
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Ik ken deze Golf is van GJ Mensen tuning of van de broer daarvan uit stadskanaal is echt een nette auto waar niet op bezuinigd is. En wat pk's betreft denk ik dat ze er wel een rollerbank test bij hebben want die hebben ze dacht ik zelf op de zaak. En kan maar zo zijn dat het een VW Motorsport motor is heb ik ze weleens over gehoord. De Golf staat al jaren stil zonde als hij van mij was had ik er voor dat hij op mp ging nog wel ff een apk opgedaan verkoopt wel zo makkelijk
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vraag me vooral af hoe de "borsten" composet klinkt...
|