![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie weet wat de volgende auto waard is:
Santana GL 5 1.9 5-cilinder 85kW met 4+e bak Donkerblauw metallic, blauw velours interieur Stuurbekrachtiging, 13" lichtmetaal van Ronal, verstraler onder voorbumper Bouwjaar 1982, sinds 1986 in bezit, dealer onderhouden Verkeert in prima staat en is schadevrij Vanwege afkeuring voor het rijbewijs moet deze auto weg |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat Jurgen "MISTER SANTANA" hem wel zou willen hebben
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad!!
|
||||
|
||||
![]() Goh, heb ik de Santana nog niet eens een jaar in mijn bezit, lijkt veel langer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geen idee wat zoiets waard is, maar.....
![]() ![]() ![]() Wunderbahre auto! Knap zeldzaam, zo'n 5 cilinder! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja jurgen heb je er ook foto´s van?
ben eigenlijk ook wel benieuwd!
|
||||
|
||||
![]() De Santana staat nu lekker binnen voor de winter. Heb vandaag bijna de hele dag aan een Santana op de sloop te Zoetermeer gesleuteld. Heb weer een paar reserve onderdelen
![]() Zo stond ie er begin dit jaar nog bij... Zijn wel wat kleine dingetjes veranderd nu. Nieuw (beter) interieur en dashboard, paar delen van de carroserie gerepareerd en nieuw gepoten. Mistlampen, stickers, trekhaak en zijknipperlichten verwijderd. De carroserie reparatie's en het spuitwerk zijn bij MIVW Cardesign gedaan. De rest doe ik uiteraard zelf. Laat je niet misleiden door het kenteken, het is echt een 82er. De dealer (eerste eigenaar de eerste 4 jaar) was het kentekenbewijs kwijt geraakt. Ik heb hem van de tweede eigenaar gekocht.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We hebben hem toen toch bekeken bij de Volksforummeet? Zéér nette auto in ieder geval. Toen had Ebut de Santana/Passat ook nog.
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, valt me nu pas op, dat de topic-starter al wel 1 posts heeft.....
Kortom, die zien we niet meer terug. Jammer. Had wel meer info gewild over die Santana GL 5. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vraag maar raak, ik heb hem toendertijd overgekocht ![]()
|
||||
|
||||
![]() Krijg nou de pip.....zie nu pas de datum op de start-post! Hahaha, dus het gaat gewoon over jou Santana! Tja, info vragen overbodig, want niet meer te koop, lol.
Maar ben toch wel nieuwsgierig....hoe rijd dat nou, zo'n Santana met 5-pitter??? |
|
||||
|
||||
![]() Het rijd goed. Hij is niet traag maar een racemonster is het ook niet.
Bovendien rijd ik er vrij rustig mee aangezien ik hem een beetje heel wil houden en niet te snel wil verslijten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een tijdje een Audi 100 2.3E automaat gehad. En idd, zo'n 5-cilinder loopt erg mooi, een heel eigen geluid.
Gelukkig rijd je er rustig mee, die dingen zijn behoorlijk zeldzaam! Ik ben op E-Bay wel eens 5-cilinder Passats Variant tegen gekomen, in GT-uitvoering. Übergeill! Was bezig met bieden op een mooie rode, maar die oversteeg mijn budget behoorlijk...jammer... Veel plezier met de Santana, kerel! Ik hoop hem nog eens in het echt te kunnen bewonderen! |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie nou ook ineens dat ik de auto al heb bekeken op de volksforummeet!
Mooi exemplaar ! zeker met zo'n 5 cilinder,had er toen wel eens van gehoord ,maar tot dan toe nog niet één gezien in het echt . In één woord ,Toppie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto, lekker zeldzaam.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
5 Cilinder rock's....!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Van het weekend een stuk of wat nieuwe asbakken voor de Santana binnen gekregen. Van de oude was het greepje afgebroken. Blijkbaar had ik er al die tijd nog niet ingekeken
![]() Peuken uit de tijd dattie nog niet wegenbelasting vrij was
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Maar hij bevalt dus nog steeds goed, neem ik aan?? |
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor, ga binnenkort eea aanpakken.
Wielkast RA moet gerepareerd worden, dit ivm roestschade door vuil wat achter de vulhals is blijven hangen. Remmen wat updaten. Voorremmen een maatje groter (256mm ipv 239mm) en achter de trommels een maatje groter (230mm ipv 200mm). Redelijk subtiel dus, moet niet te gek worden aangezien ik wel de ouderwetse look wil houden. Dan nog een stukje omlaag en andere wielen. En tenslotte het Audio gedeelte wat upgraden.
|
||||
|
||||
![]() Mooie plannen! Is ook nog steeds een mooie wagen.
![]() Maar waarom achter dan geen schijven plaatsen? Het is wel modern, maar ik denk niet dat het afbreuk doet. ![]() |