![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk speelgoed!
maar voor 15rooie bouw je zelf toch ook wel een heel leuk blokje ![]() en jammer van die laatste foto helaas. groet frank
|
||||
|
||||
![]() Dit is leuk spul.....
|
||||
|
||||
![]() Voor dat geld heb ik liever een VR6 turbo
![]()
|
|||
|
|||
![]() voor dat geld is er vast leuker te koop idd
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Leuk blok, maar voor dat geld kun je inderdaad zelf ook wat heel moois bouwen.
Die keuze voor dat grotere diepere carter had ik trouwens niet gemaakt als ik zoveel geld er in zou steken. Koeling kun je ook op een andere manier regelen als je geld aan 't uitgeven bent.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Geef me die 6-pits turbo ook maar hoor!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ook vrt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met ITB´s
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ook een idee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar dan een kompressor in plaats van een turbo. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dit blok rijd eigenlijk altijd voor aan in de autocross.
Zijn al HEEL veel prijzen mee gewonnen. Super betrouwbaar, en heeft zover ik weet nog nooit met pech gestaan op de cross. En ik denk dat je voor dat geld echt niet zomaar zo`n blok in elkaar zet. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zal niet weten waarom niet tis maar een 4cilinder voor 15 rooie kom je echt wel een heel eind ![]() zit nog geen eens een bak of koppeling bij dus zal echt niet weten waarom niet ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb me redelijk omgezien, en voor dat geld kom je toch echt goed ver. En dan heb je een nieuw blok, waar niet mee gecrossed is...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad. Voor de helft van het geld bouw je een vr6 om naar 400+pk
|
||||
|
||||
![]() Wie zegt dat je met die VR6 mee mag crossen dan, mss is het wel 2 liter klasse...Niet te kortzichtig he.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad. Maar voor dat geld bouw je ook zelf een heel dikke twee-liter. Wie het niet geloofd, mag me altijd financieren om 't me te laten bewijzen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Durf er toch wel wat op te verwedden dat je uiteindelijk meer kwijt bent om zo'n vermogen te halen met een atmosferische motor.
|
|
||||
|
||||
![]() SLS in Duitsland beloofd voor een dikke 4k al 210 pk uit een KR. ITB's daarop doen al heel wat, en dat kost zo'n 3-4k, inclusief management van bijvoorbeeld Kronenburg. Dan zijn er nog een dikke 7k over voor die laatste +/- 20pk. Het bewerken van je kop tot race-kop kost als ik me goed herinner 1.5k, ook bij SLS. En als basis heb je dan een KR, dus met een twee-liter kom je nog wel wat hoger uit, en heb je de aanschaf van het blok alsnog gedekt. Je koppel zal dan in ieder geval minstens gelijk liggen, zo niet hoger.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En blijft het dan ook een seizoen auto crossen heel? Anders is het weggegooid geld. |