![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo mensen mijn maatje heeft nog een audi 80 staan uit 1977.
de auto heeft geen apk, we hebben deze audi bij een boer uit de schuur gehaald waar die al 12 jaar stil stond. hij liep niet meer en had wat andere mankementjes. hij loopt ondertussen weer en alle kleine mankementjes zijn verholpen. de auto heeft wel aandacht nodig voor een apktje. zoals her en der het nodige laswerk maar dat is goed te doen. paar nieuwe bandjes of andere velgen met banden er onder. worden banden niet beter van 12 jaar stil staan. uitlaat moet een nieuw stuk onder is weggerot. van de wagen is echt wel weer wat van te maken met wat liefde en aandacht. motortje is trouwens een 1.6 carb + een 4 bak handgeschakeld. bij intresse ff bellen met 0623942659 prijs van deze auto is 600 euro er zitten nog veel extra delen bij zoals daschbord kofferklep motorkap enzo voor een fototje mag je mij wel ff pben zal ik je die zo zsm toesturen vr gr stefan. waarom gaat ie weg!! hij komt er gewoon niet meer aan toe om hem klaar temaken, en hij staat mij in de weg omdat hij bij mij in de loods staat. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kom op jongens weg is weg, dat ding staat me super in de weg!
|
|
||||
|
||||
![]() doe eens een foto dan?
![]() Omschrijving van het laswerk? Bodem/dorpel/kriksteun/? Is het 't type met de ronde of de vierkante koplampen? Kleur van de auto? Kilometerstand op de klok? Originele NL auto?
|
||||
|
||||
![]() Moeten 2 nieuwe voor schermen op
Rechtsachter moet stukje in onderkant van het achterscherm gezet worden achter het achterwiel Andere motor kap (die is er al bij) Andere Achterklep (is er ook al bij) en verder ff netjes poetsen! Hij is rood (uni) van kleur het is een 3 deurs lichtbruin stoffen interieur Vierkante koplampen Extra Dashoard erbij Is een origineel hollandse auto Foto's heb ik niet maar stefan wel. ps. heb de schuur waar die staat samen met stefan dus weet er ook alles van. |
|
||||
|
||||
![]() Foto's doen wonderen
|
||||
|
||||
![]() Hierbij 2 foto's
Zijn wat aan de kleine kant. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Upje
|
|
||||
|
||||
![]() Ff een nieuwe foto van hoe ie er nu bij staat.
|
|
|||
|
|||
![]() foto's van het interieur??
wa motorcode heeft de auto?? greetz fre |
|
|||
|
|||
![]() ligt een 1.6 in motorcode geen idee wat voor een code. interieur is bruin zoals op de foto. het is niet kapot of wat dan ook wel smerig dus kan wel ff een goede schoonmaak beurt gebruiken.
|
|
||||
|
||||
![]() ruilen tegen een diesel caddy. ook met een beetje werk?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=49618
|
|||
|
|||
![]() hey
links in de waterbak staat een metalen plaatje met alle gegevens daar staat ook welke motorcode bv.: yp of yn of dergelijke |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal morgen ff kijken als ik in de loods ben
Gr Niels. ps. mensen die willen ruilen moeten hem zelf ff bellen. |
|
|||
|
|||
![]() en upp maar weer. prijs is vast wel bespreekbaar.
|
|
|||
|
|||
![]() uppie maar weer
niemand intresse in deze oldskool machine! |
|
||||
|
||||
![]() Mag een slotje op en verwijderd worden!
|
|
||||
|
||||
![]() yup, ben er blij mee. hoop wel een topic te zien van de caddy want jullie hadden grootse plannen.