![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik rij met een golf 2 1800 naft (90pk) en had graag geweten hoe ik juist mijn carbu beter kan afstellen.
momenteel zit er al een kelk op mijn luchtfilterhuis, dit zorgt reeds voor betere prestaties maar ik zou de carbu nog wat willen bijstellen zodat hij rijker is over het volledige toerental en ook bij volgas. alvast bedankt! Thomas |
|
|||
|
|||
![]() Is het een RP?
|
|
||||
|
||||
![]() denk t niet die hebben monopoint.......
johan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb er is mijn boekje bijgenomen maar kan niet direct terugvinden of het een RP is. het is een 1800 90pk naft van 1990. wat is het verschil misschien met andere? ik denk dat RP voor 1800 GTI blok is Last edited by Mk2_power : 26-11-2009 at 23:57. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
het is idd geen monopoint injectie |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het kan en RP een GX of een RF zijn RP = monopoint en niets aan af te stellen GX = ke-jetromnic en het CO af te stellen RF = met een carburateur en het CO af te stellen of een grotere sproeier |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan is het een RF (staat ook iets vermeld in mijn boekje van GU misschien ben je daar iets mee?) |
|
||||
|
||||
![]() Wat staat er op de sticker in de kofferbak?
|
|
|||
|
|||
![]() Een GU is van 83 tot 86
Daar staat een Pierburg 2E2 op Boven op zit de co stel schroef |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
sticker in de kofferbak is idd duidelijker, motorcode is GU en een beetje verder staat er nog ATH |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
motorcode is idd GU, auto is wel van 1990 maar heeft idd een schroef zitten bovennaan en alsk zoek op pierburg 2E2 komt dit overeen met mijn carbu dus zal deze wel zijn. http://img73.imageshack.us/i/maloslika36ih9.jpg/ Last edited by Mk2_power : 28-11-2009 at 14:04. |
|
|||
|
|||
![]() Dat opstaande buisje zit de co schroef in
Die zou je iets hoger kunnen draaien |
|
||||
|
||||
![]() http://www.esvj.be/websites/mk2_gol...ofsystemen.html
Hier vind je afstel gegevens van alle vw carbs.
|
|||
|
|||
![]() ok bedankt
|