Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05-12-2009, 17:56
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default jetta g60 benzinepomp

ik ben bezig met mijn jetta om te bouwen naar g60 nu vroeg ik me af welke pomp ik moet gebruiken. In de nieuwe kabelboom (golf 2 g60 '91) zitten 4 kabels om de pomp mee aante sluiten. Echter bij mijn oude pomp zitten er 3. Moet ik dan de pomp vervangen van een nieuw type dus die in de tank zit en zo ja maakt het uit of die van een corrado of een golf komt?
Kan ik hem niet op een of andere manier als nog aansluiten met de pomp die er nu in zit?

alvast bedankt groetjes
Reply With Quote
  #2  
Old 05-12-2009, 18:00
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

ik zit met exact hetzelfde,wie o wie heeft een simpele doch doeltreffende oplossing?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #3  
Old 05-12-2009, 18:41
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Zijn het bij de kabelboom van de G60 2x rood/geel en 2x bruin?
Reply With Quote
  #4  
Old 07-12-2009, 00:14
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

nee zit een blauw bruine bij de kabelboom. De overige 3 zijn wel hetzelfde als die van de pomp.
Reply With Quote
  #5  
Old 07-12-2009, 00:53
Turbo-Variant's Avatar
Turbo-Variant Turbo-Variant is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,459
Send a message via MSN to Turbo-Variant
Default

Best lijkt mij gewoon de 4bar pomp van een G60. Dat is die wat in de tank zit.

G60 heeft namelijk geen inspuitpomp en drukaccumulator naast de tank hangen.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl
Reply With Quote
  #6  
Old 08-02-2010, 21:07
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2008
Posts: 380
Default

Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Best lijkt mij gewoon de 4bar pomp van een G60. Dat is die wat in de tank zit.

G60 heeft namelijk geen inspuitpomp en drukaccumulator naast de tank hangen.


heb ook een originele g60 pomp. de pomp is in ieder geval gewoon heel. Ik vroeg me af of het kwaad kan om de pomp via het contact te schakelen? Iemand ervaring mee? Heb vandaag de accu er rechtstreeks aangezet en toen draaide hij gewoon. Zou echt niet weten wat het is...
Reply With Quote
  #7  
Old 08-02-2010, 21:57
wolfsburger91 wolfsburger91 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 250
Default

gewoon n pomp van n gti 8v pf pakken is je probleem opgelost past er zo in en geeft de juiste aantal bar
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum