![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
heb een groot probleem. Ik schuur vooraan tegen de plastieke kuip. Randjes zijn omgeklopt, is het aan te raden gewoon die plastieke kuip er gewoon eruit te halen? Of wat raden jullie aan omhoog zetten is geen optie. ![]() Is enkel maar langst 1kant en die schroefdraad staat al 4toeren hoger dan de andere kant omdat die daar ervoor al schuurde op men oude bandjes. Iemand raad? Dank u Last edited by Philleuh : 17-02-2010 at 10:53. |
#2
|
||||
|
||||
![]() heb je een foto van de auto met de wielen dan ?, want bij een Mk2 past veel diks onder hoor voordat t erg gaat aanlopen
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ok dat valt mee kwa dikte en laagheid .
Ik denk dat je gewoon een stuk van je plastiek kuip kunt afhalen , heb ik ook gedaan bij mijn jetta's , ik rij met 9 j rondom , dan is aanpassen van je wielkuip zeker nodig . Er compleet uithalen zou ik niet doen , dan krijg je erg veel rommel vanaf de weg in je deursponningen ,en je spatscherm . ![]() hier heb ik een deel uit t scherm zelf gehaald (ik rij met g60 randen erover heen ) ,en ook zo'n deel ui de plasic kuip .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Nederlandse apk is duidelijk beter dan de Belgische technische keuring
![]() Zo zal ik in Belgie niet naar de keuring kunnen met een stuk uit men spatscherm. Dan misschien toch maar opteren om die 0,5cm weer hoger te leggen. |
#6
|
||||
|
||||
![]() zal het even verduidelijken , ik rij zo niet hoor , een origineel g60 voorscherm heeft er ook deze gelijke delen eruit en dat is origineel .
Normaal ziet de auto er zo uit ,met de g60 verbreders ! ![]()
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ow zo dat wist ik dus niet ![]() Moet nog wat leren over de Mk.II ![]() Maar denk dat de goedkoopste oplossing omhoog draaien gaat worden of toch de makkelijkste |
#8
|
||||
|
||||
![]() Een stukje uit je platiek wielkuip snijden is ook zomaarklaar ,hoef je alleen het wiel eraf ,en met een goed scherp stanleymes snij je er zo een deel af .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat kan natuurlijk ook ![]() Volgende week maar eens doen dan, kan die weer lager ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() trek die wielkuip toch eruit,is t eerste wat ik doe altijd,of je moet bovenin een stuk plastic weghalen maar dan krijg je sowieso rotzooi in de kasten dus eruit ermee en evt met tectyl inspuiten de binnenschermen
|
#11
|
|||
|
|||
![]() nog mensen die hun kuip verwijderen?
|
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een origineel g60 spatbord is standaard zo, dus ze kunnen u niks in la belgique
__________________
KISS -> Keep It Simple Stupid!! Scratch the surface http://i48.tinypic.com/t0j5as.gif |
#13
|
||||
|
||||
![]() Ik zou de kuip niet verwijderen ,het houd altijd nog wel vuil tegen ivm de a stijl ,en dan kijk je ook zo bij het voorscherm in zonder modderkuip .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#14
|
|||
|
|||
![]() probleem opgelost
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe heb je het nu opgelost! Wielkuip eruit laten,niet echt verstandig ![]() heb met mijn auto even zo rondgereden,vuil en water komt overal tussen. GOEDE TIP: Als je beetje creatief bezig gaat,ga je naar de Tapijt winkel/handel/dealer of zo iets ![]() Bepaalde nieuwere auto's,gebruiken soort tapijt voor wielkuipen, dat geruisloos is voorbeeld bij grind enz... Je bedekt alleen de plekken die nodig zijn,en vaak kan je die vastzetten op plaatsen waar de originele schroefjes inkomen! Zo kun je eventueel extra ruimte maken,en nog LAGER ![]() WERKT ECHT PERFECT ![]() Mijn mk2: ![]() ![]() Succes ![]() ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() heb gewoon 1/3de van de wielkuip eruit gehaald
|
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#18
|
|||
|
|||
![]() Probleem is dus niet opgelost
![]() is enkel langst bestuurderskant dat ie ergens schraapt en niet op vlakke beton maar enkel op banen met betonplaten. Vind echt niet wat het is, iemand die het misschien wel weet? Heb gezien dat er een stang van me wiel naar het midden auto(ik gok cardan) maar 1mm heeft met het chassis maar wist niet dat dit een schurend geluid zou maken. En zo laag ligt het golfje niet. Wat doen? |
#19
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als die stang,wat jij zegd maar 1mm vrij ligt ![]() Is dit de ruimte tussen chassis of je subframe..? Het risico dat de stuurstangen langs de balk schuren, dat is zeker!! Zelf heb ik de mk 2 op zn laagst, de grijze op de foto ![]() Rij er dagelijks mee maar ja af en toe,is er wel wat hoorbaar.. ![]() De ene aandrijfas is ook dikker als de ander,daarom vaak 1 kant hoorbaar. Stel ik kom door een behoorlijk gat,klapt de stuurstang+as tegen de balk.. Even foto gemaakt zodat we elkaar begrijpen oke? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar zoals je wielkuip,heb je iets afgesneden. Als je dagelijks ermeer rijdt komt het smeer er achter. en hoopt zich op. begrijp je. De kwaal waar de mk3 bekend omstaat,roest onder bij scherm en balk ![]() Kijk en laat even weten, ivm de foto,en maak zelf desnoods ook foto? |
#20
|
|||
|
|||
![]() Ja maar als stuurstang de balk raakt geeft dit toch een kloppend geluid? Of gewoon een schurend geluid? Wagen ligt echt niet laag en zie veel Mk.II die lager liggen. Heeft het ook enkel maar op beton platen of op rechte baan als er een putje of dergelijke is.
Even foto genomen ![]() Oja in het schaduwgedeelte ligt ie heel kortbij. Dacht altijd dat het langst passagierskant was dat ie zou raken en niet langst mijn kant. |