![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hallo, weten jullie of het makkelijk is om een motor van een polo GT 1300 in een gewone golf 2 1300 te steken? Of kan je dan beter de turbo overplaatsen?
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() euhmz? G40 blok bedoel je? met G-lader?
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#3
|
||||
|
||||
![]() denk dat dat gewoon een 1.3i is...
GT staat toch ook een beetje voor de uitvoering van de auto? G40 zou ik doen persoonlijk...he ....tommy? ![]() ![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Euh.....de "T" in GT staat niet voor Turbo.
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daarom dacht ik, misschien bedoeld ie de G40 motor? En nee René... doe maar niet G40 hoor! ![]()
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#6
|
||||
|
||||
![]() okay, niet dus..
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Nou eh, past waarschijnlijk prima, we zijn alleen even de draad kwijt wat je bedoelt? Turbo??
__________________
Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() 1300 GT blokje met 75pk(want dat is et toch) past wel in je steunen. 1300 G40 blokje moet je de rechter steun(rijrichting) voor aanpassen, en voor de intercooler wat steuntjes fixen. Daarnaast als je nu 4 bak hebt moet je je schakelmechanisme ietwat aanpassen om de G40 5 bak er op te laten werken. maar op zich wel te doen...
ten minste, dat hoop ik wel!!! ![]()
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#9
|
||||
|
||||
![]() nu er toch al een topic over open is
is het mogelijk om een G40 in een jetta 1 te duwen of is er hier echt wel veel ombouwwerk voor nodig???? Greetz |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lees eens de reactie boven die van jou...
"1300 G40 blokje moet je de rechter steun(rijrichting) voor aanpassen, en voor de intercooler wat steuntjes fixen. Daarnaast als je nu 4 bak hebt moet je je schakelmechanisme ietwat aanpassen om de G40 5 bak er op te laten werken. maar op zich wel te doen..."
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou er niet aan beginnen... :p ![]() Ga er zelf binnenkort mee beginnen, G40 in mijn jetta I.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oeps sorry duidelijk niet goed gelezen ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() 1300 gt blokje dan maar.. van 55 naar 75pk ... de moeite? Moet ik daarvoor ook een ander schakelbakske steken?
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Nog iets:
Bij ombouw van carburateurmotor naar injectiemotor moet je natuurlijk ook een opvoerpomp in de tank plaatsen. Plus een drukpomp buiten de tank. Of je de bak moet vervangen hangt er vanaf of de huidige overbrengingen te lang of te kort zijn, het hoeft niet.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |