![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben nog op zoek naar nieuwe chrome wielbouten voor mijn ATS Classic velgen. Ze komen op een Golf 1. Type draad: M 12 X 1,5 mm Draadlengte: 23,5 mm Sterkte: 10.9 Type: Conisch Erik.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 24-02-2010 at 07:06. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jep had ze inmiddels al gezien,
Alleen is daar de minimale lengte 28 mm En weet niet of dit een probleem zal zijn met het monteren van de velgen, Aangezien de orginele bouten 23.5 mm zijn. dus als iemand het weet laat maar komen. Erik.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het probleem is dat er geen bouten bij zitten,
En aangezien die van mijn staaltjes bolconisch zijn en ik conisch moet hebben gaat het niet. Vandaar. Erik.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ja was ze ook al tegen gekomen, Zie er alleen geen sterkte bij staan. Erik.
|
|||
|
|||
![]() Maakt toch niet uit Erik, het zijn wielbouten die voldoen aan de normen die gelden in EU. Zelf heb ik de vergulde in mijn ATS-jes zitten.
![]() Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
![]() Sterkte heb ik bij geen enkel setje op Ebay erbij zien staan.
Ik dacht altijd wielbout is wielbout ![]() |