![]() |
|
|||
|
|||
![]() goede dag
vorige week even een fotoshoot gemaakt met een vriend van me ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie ploatjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() goed gelukt die foto`s
maak er eens een paar bij daglicht bij het grindgat in arcen zou wel mooi zijn gr,egon |
|
|||
|
|||
![]() mooie foto's!
|
|
||||
|
||||
![]() Nice pic's
![]() Weet alleen niet of je daar kunt komen met de keef Mis alleen 1 foto ![]() ![]() Last edited by bullie : 20-03-2010 at 21:25. |
|
||||
|
||||
![]() Zijn net van die Vortex foto's! Gaaf mannen.
|
|
|||
|
|||
![]() mooie keef
maar waarom mijn kop er bij??? |
|
||||
|
||||
![]() altijd dik van die fish eye foto's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry kon het niet laten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha knappert
![]() leuke plaatjes inderdaad. wanneer doen we die hokken van mij us?
|
|||
|
|||
![]() zo te lezen hobbelt deze kever ergens in de buurt van mij rond, waar kom je vandaan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
arcen ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() dat was vroeger knedel
velden is het heden ![]() maar het is tegenwoordig toch allemaal venlo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
laat het maar uit je hoofd om velden bij venlo te betrekken we hebben al een achterbuurt en dat is tegelen dus hoeven we er geen 2e achterbuurt bij ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad ja wij zijn tegenwoordig ook venlonaren ![]() ![]() Maar moet weer opnieuw beginnen met foto's van je kever aangezien je er nu bijna wekelijks wat aan veranderd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke foto's zo hor!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |