![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() de polo van het werk valt spontaan uit en het lampje van de gloeispiraal blijft heel vaak ook knipperen het is een sdi, iemand enig idee? begint ook te roken
de auto rammelt ook heel erg als ik vlot op trek dacht eerst aan de uitlaat maar die lijkt vrij de zitten kan het ook een motorsteun zijn? als ik langzaam op trek heb ik geen probleem
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() dan moet je nieuwe gloeibougies plaatsen( weet even niet hoe ze preceis heten) kost niet zo super duur, komt omdat diesel niet goed verbrand, en drm veel rookt.
vervang eerst dat en kijk of de auto nog rammelt, zo ja dan klopt er iets niet met je motor, kijk of olie en alles goed is. mijn oom had een speciaal olie gebruikt waar door je motor verschoont werd en gelijk stuk stiller. |
#3
|
||||
|
||||
![]() de auto rammelt omdat de motor ergens contact maakt met de carosserie denk ik die gloeiboegies hebben niets te maken met het uitvallen lijkt mij en dat roken doet ie niet constant de auto is meerdere keren bij verschillende garages geweest en ook bij diesel experts maar niemand die het probleem op kan lossen, iemand nog een idee?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Heb je het al eens op problemcar.nl voorgelegd?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#5
|
||||
|
||||
![]() heb ik geen login mischien aanmaken dan maar het linke ervan is dat ik vandaag op de autoweg stilviel met een vrachtwagen in men nek het vreemde ervan is sleutel erop nieuw in en opnieuw starten en weer verder rijden zit ook geen startonderbreker meer op snap er niets van
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Die heb ik nog wel liggen ga ik ook eens proberen, gaat het relais dan ook raar tikken?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() gisteravond relais 109 vervangen en nu is het probleem bijna weg niet uitgevallen alleen nog een beetje hobbelen in de toeren als ik constant 100 of meer rijd, waar zou dit nog aan kunnen liggen?
het vreemde is dat er al een nieuw relais in zit en dit weer een oud type is die er nu weer in zit.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Hobbelen kan wel wat anders zijn:
pomptiming, lucht in de aanvoer, etc.. Heb verder geen verstand van diesels ![]() Maar mooi dat hij nu in ieder geval niet meer uitvalt.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#10
|
||||
|
||||
![]() te vroeg gejuicht vanmiddag op de terugweg begon de auto ineens sneller te lopen en vlak daarna een seconde of 2 later het zelfde verhaal uitvallen en het lampje van de gloeiboegies knippert weer kon em onder het rijden weer direct starten later voor de stoplichten met een rij auto's achter mij te toeteren moest de auto er een keer of 5 over denken.
iemand een tip?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Ik zou het toch eens op problemcar proberen.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#12
|
||||
|
||||
![]() codes zijn 00756 modulatiezuiger g149 en 01268 volume regeling n146 deze zitten volgens mij allebei in de brandstofpomp
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |