![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dag, ik ben 19 van be en ben fan van de Volkswagen Kever
![]() Nu dat ik binnenkort mijn rijbewijs ga proberen halen, zat ik eens te denken over een auto die ik wel zou willen. Mijn interesse ging altijd naar oldtimers, ik vind dat deze meer charme hebben dan een nieuwe auto ![]() Nu heb ik zitten rondzoeken naar kevers die te koop staan en vond ik toch een aantal leuke kevers. Maar aan de meeste kevers was meestal nog wat werk of zal ik in de loop van de tijd werk aan hebben. En hier zit hem het probleem, hiermee heb ik totaal geen ervaring ![]() Matthias Edit: iets leuke gevonde, dat mij echt helpt: http://kevervoorbeginners.blogspot.com/ ![]() Last edited by Matthiasg : 29-06-2010 at 01:22. |
|
||||
|
||||
![]() Allereerst welkom op het forum.
Mijn eerste auto was een Kever 1300 uit 1971, gifgroen, kleine (smalle) achterlichten, plattevoorruit. Waanzinnig veel kilometers mee gereden. Toen ik 'm in '87 kocht, was ie waarschijnlijk al klokje rond geweest, maar ik vond het wel een mooi gezicht toen het tellertje weer op 0 stond. Onderhoud? Ja, genoeg en ook genoeg om in de gaten te houden, maar ik weet zeker dat je er een "kever-tik" aan over houdt...........in positieve zin. In elk geval veel plezier op dit forum en suc6 met het (be)halen van je rijbewijs.
|
||||
|
||||
![]() welkom.
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|