![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wilde vandaag mijn rallyefront inbouwen, dus lekker aan de slag.
Slotdrager op zijn plaats ........paste net moet ik zeggen. Toen de lampen (gewoon origineel)......... ![]() De linker lamp links bovenin en de rechter lamp rechts bovenin komen tegen de binnenschernem aan en ik krijg dus de schroefen om de lampen mee vast te zetten er niet in. Het past dus net niet, het gaat wel passen als ik een stukje wegslijp van mijn scherm maar dat vind ik zonde. Ik denk nu dus dat de rallye golf iets andere binnenschermen heeft dat een gewone MK II. Kan iemand dit bevestigen???????? Oh ja, de slot drager is ook gewoon origineel en is niet krom of iets dergelijk.
Golf mk II '88 16VG60 (Sold) Mk 1 Cabrio G60 (For Sale) ![]() Last edited by oldschool_lover : 30-01-2005 at 17:36. |
|
||||
|
||||
![]() Het is krap, maar het past. Ik moest alleen de plastic kap uit het rechterbinnenscherm halen waar mijn koude luchtslang op zat. Deze zit overigens niet in elke Golf 2.
Die schroeven kon ik overigens makkelijk bij.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is niet dat ik niet bij de schroeven kan komen, de schroefgaten in de koplampen komen niet overeen met gaten in de slotdrager. Het scheelt zo'n 4mm, dit omdat de koplamp bovenin net tegen de scherm aankomt. Moet ik mischien een stukje van het plastick randje (die om de lamp heen zit) weghalen????? Iemand nog ervaringen?????? ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je het volgedige rally front dus ook het rally ijzer . want een vriend van me had schade gereden en moest voor de ronde normale lampen een ander ijzer halen
|
|
||||
|
||||
![]() slotdrager bedoeld ie daarmee dus...
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oeps da wist ik dus ff nie ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja de originele slotdrager heb ik ook. Iemand nog tips??????????????
|
||||
|
||||
![]() Hij zit er gelukkig in :biggrin:
Ik heb de lampen aangepast om het in mijn 2 te krijgen. Vind ik overigens wel raar omdat ik dacht dat de rallye dezelfde carroserie-maten had. Nu de grill nog ![]() Die past namelijk ook niet, volgende week maar weer. http://volksforum.com/forum/attachm...ntid=2201&stc=1
|
||||
|
||||
![]() kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik een attachement gelijk bij mijn post weer kan geven?????????????????????????
|
||||
|
||||
![]() Heeft je auto ooit schade gehad?
Attachment weergeven door de url van de foto (in jouw geval http://www.volksforum.com/forum/att...tachmentid=2201) tussen [ img] en [ /img] tags te zetten (minus de spatie)
|
||||
|
||||
![]() Dank je stijn!!
Mijn auto heeft geen ernstige ongevallen mee gemaakt....niet dat ik weet tenminste. Al het plaatwerk sluit ook netjes op elkaar aan en ik heb geen rare dingen kunnen ontdekken.
|
||||
|
||||
![]() Ik denk inderdaad dat die auto een tikkie heeft gehad. Als zelfs de grille niet past, die is net zolang als een originele grille, dus dat moet passen. Vind die koplampen iets te duur om aan te passen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De originele grille paste perfect maar de rallye grille niet. ![]() Jahh, de lampen aanpassen was ik ook geen voorstander van maar het moest er gewoon in.
|
||||
|
||||
![]() Zie hier het verschil in de grillen.
een verschil van 1,8 cm om precies te zijn. Dit verklaart alles ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat past er niet aan de grille dan? te breed, of...?
edit: laat maar ![]()
|
||||
|
||||
![]() weer wat geleerd van Stijn.....de foto's doen het
![]()
|
||||
|
||||
![]() mij valt trouwens altijd op, bij een golf2 met rallyefront, dat er een knik in het onderste deel van de grille zit (linksvoor meestal). dit zal wel komen omdat de grille dus iets te breed is voor normale schermen. dus stukkie afhalen? of je krijgt ook zo'n knik denk ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voorzichtig met zulke uitspraken heh... ![]() ![]() ![]() (niet al te serieuze insteek ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() als er zo'n knik in zit valt het mij altijd op
![]() maar serieus, ik zie het wel regelmatig...
|
||||
|
||||
![]() Ja dat valt mij idd SOMS (voor tommy
![]()