![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heb ik op mijn polo coupe uit 1985 wel de mogelijkheid om een ruiterwisserinterval te installeren omdat ik in het hendeltje 1 stand heb waar hij niets doet... eigenlijk 2 standen dus haha.
Enig idee wat ik precies moet aanpassen om het werkend te krijgen ? Last edited by The Clauw : 24-10-2010 at 17:38. |
|
||||
|
||||
![]() Je kan er een relais tussen zetten van bv een MK1 of MK2 en dan kan je daar de interval van aansluiten.
Ik weet niet of dit voorzien is in je zekeringkast.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weetje toevallig welke relais dat is toevallig ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope kan ik zo ff niet zeggen.
|
||||
|
||||
![]() relais nummer 19 geloof ik uit mijn hoofd. Bij mk3 is dat 99 waarbij de snelheid variabel in te stellen is.
|
||||
|
||||
![]() Relais 19 moet je hebben inderdaad, maar je moet ook de kabelboom van je handel verwisselen met die van een Polo die wel een interval wisser heeft.
Ik heb dat truukje ook geprobeerd uit te halen bij mijn Polo maar die heeft er geen draden voor lopen, relais kan je dan dus ook niet aansluiten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou dat heel veel werk zijn of is het gewoon naar de sloop en van een willekeurige poli de boel er af trekken en dan plug en play ? |
|
||||
|
||||
![]() Het is gewoon plug&play inderdaad, alleen moet je wel een gedeelte van de kabelboom vervangen, waar ik dus geen zin in heb. Ik druk wel een keer extra de handel naar boven
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als iemand voor mij een mooie beschrijving heeft van welke kabels je moet hebben en wat je waar moet aansluiten ga ik het proberen ! Ik zie het al zo voor me dat als ik het ga doen zonder info dat ik zo de hele kabelboom aan het inbouwen ben ![]() |