![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden wegens overcompleet:
Setje 18inch R32 wielen in 5x112 ---> deze zijn zeldzaam icm deze steek en et waardes!!! Wielen zijn opnieuw gespoten in antreciet grijs/zilver, daarna nooit meer een band oid gezien. Maten: 18inch 5x112 ET47 8J Vraagprijs: 550 euro Foto's: ![]() ![]() ![]() Bij intresse stuur een pb of bel op 0630367709, geen gehoor? sms of spreek voice mail in dan bel ik zo spoedig mogelijk terug. Greetz Thomas. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je toevallig foto's van onder een 3B(g)?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ken aan mij liggen maar is golf 4 niet 5x100,en er is maar 1 type.
Dus vraag mij af waar deze onder geleverd zijn.
|
||||
|
||||
![]() Deze wielen zijn in 5x112 te koop. Immi.
|
|
||||
|
||||
![]() Zet in je begin post iig bij dat het immi,s zijn,krijg je geen verwaring.
Succes met je verkoop!
|
||||
|
||||
![]() Als je een beetje verstand hebt van wielen weet je dat de Aristo's enkel in 5x100 verkocht zijn en dat er 2 leveranciers geweest zijn, namelijk OZ en BBS.
Het zijn dus goede immitaties uit duidsland en met deze steek en et waardes moeilijk te vinden. Ik heb helaas geen foto's van onder een auto, ze zijn na het spuiten nooit meer gemonteerd geweest. Last edited by ThomasIV : 03-02-2011 at 12:56. |
|
||||
|
||||
![]() zo zouden ze ongeveer onder mijn wagen staan...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() verkocht kan dicht
|