![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet er misschien iemand of er een bedrijf is in hengelo omgeving of iemand van het forum wie velgranden kan afdraaien ? heb de search als gebruikt maar kan niks vinden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik doe het soms ook wel eens........
![]() ......en dat gaat prima zo............
|
||||
|
||||
![]() de velgendraaier zit in hengelo..
![]()
|
||||
|
||||
![]() 1 klik op de search joey..
http://www.volksforum.com/forum/sho...light=afdraaien
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Kan je bbs rs 2 inch randen ook laten afdraaien?? Weet er iemand omgeving zwolle? en hoeveel het ongeveer kost
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor mij gaat het om iets soort gelijkst, De buitenranden van OZ Turbo velgen. Voor mij dan regio Limburg. De machinefabriek hier in de buurt kon hem niet opspannen. Weet niet of dit bij sommige adressen wel mogelijk is? Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand die alleen al weet of je de randen kunt laten afdraaien?
|
|
||||
|
||||
![]() denk dat het wel kan tot aan de boutjes. misschien een optie om te in 2 of 3 gaatjes vast te lassen aan een oude stalen velg ofzo? en na het afdraaien weer losboren?
|
||||
|
||||
![]() Ja maar word denk ik lastig, al er dan een kleine slag in zit dan word daar weer meet alu weggedraaid, en je kunt toch ook geen alu aan staal lassen?
Ik weet verder ook niet hoe ze dit normaal met losse randen doen. Maar afdraaien leek mij de beste/mooiste oplossing. Dus meet tips over een losse velgrand opknappe zijn van harte welkom. Erik. |
|
|||
|
|||
![]() maybe ff contact opnemen met wheelcare zeeland..?
www.wheelcare.nl
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja is helaas ook niet naast de deur.
|
|
||||
|
||||
![]() kan nog steeds bij mij in enschede
klaar terwijl u wacht (ook op zaterdag en zondag) mvg wheeldoctor |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ik me niet vergis heb jij afgelopen weekend mijn 18" bbs'en afgedraait? kan niet anders zeggen dan dat ze super netjes geworden zijn!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier nog een draaier.
Doe zelf ook velgen projectjes thuis.. Voorbeeld ![]() Maar, word wel lastig om een losse Rs rand af te draaien, Groeten Romar |