![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens een perto..
Alle onderdelen mogen weg. PM maar en dan zie ik of je het nog kan gebruiken ![]() PRIJZEN ZIJN RICHTPRIJZEN! ![]() ![]() ![]() ![]() Zetels hebben geen scheuren of dergelijke instapschade. Ventosnuit heeft 2paar koplampen, 1paar nieuw in de doos! Grilleke is wel stuk.. Leder interieur ; 550€ Ventosnuit; 150€ Cabriodak op het frame ; 200€ 14 stalen velgen ; 50€(weet niet of er 1 wiel van krom is..) Dashboard ; 50€ Motor met km teller erbij (260.000KM) ; 100€ Kofferklep ; 50€ Motorkap g3 cabrio ; 30€ embleemloze grille ; 15€ Passagiersdeur met elecktrische ramen ; 100€ Passagiersgardebou ; 30€ Voorbumper ; 20€ Achterbumper ; 20€ Achterlichten GT ; 30€ Als je nog iets nodig hebt pm maar.. Kan ook altijd iets geruild worden met velgskes ofzo ![]() Woonplaats; Itegem (be) |
|
|||
|
|||
![]() Up, interieur word zo dadelijk opgehaald normaal
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goeie dag,
Ik ben geinteresseerd in de voor- en achterbumper en achterklep van je Golf cabrio. Als je een goeie prijs maakt, dan kom ik het ophalen. groetjes Pahe |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Achterklep is daarstraks opgehaald ![]() 35euro voor de 2 bumpers ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo heb 2 x mail verzonden 23 en 24 januari helaas geen antwoord, ben je op vakantie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Computer is kapot heb ik begrepen.
Overigens heb ik de auto in z'n geheel gekocht. Mensen die onderdelen zoeken kunnen dus nu bij mij terecht. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb je het cabriodak nog?
|