![]() |
|
|||
|
|||
![]() Op mijn Mk4 kan ik een andere caterpan kopen, maar dit is zonder sensor.
Mijn wagen is met sensor.. Als ik de carter op de motor aansluit dan sluit ik gewoon de sensor niet aan? Dan ga volgens mij juist een lampje branden op dashboard, dan ga er voor de rest niets gebeuren ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan gaat inderdaad een lampje branden, klok piept bij starten en de auto kan niet meer uitrekenen wanneer er een servicebeurt nodig is, ofwel je variabele onderhoudsinterval werkt niet meer.
|
||||
|
||||
![]() Ook registreert deze de longlife beurten. (dan niet meer)
|
|
||||
|
||||
![]() je kan toch ook gewoon een carterpan met gat kopen? zijn even duur zover ik weet, of zelfs goedkoper met gat. ook op mp even duur.
dus waarom zou je een dichte willen?
|
|||
|
|||
![]() Heb een carter gevonden dat volledig verstevigd is met staal en dit vind ik wel intressant. Maar is helaas alleen te verkrijgen zonder sensoruitsparing
Dat vind ik niet erg ik zal dan maar zelf uitrekenen ![]() Anders kan er niets fout gaan? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet niet of de functie uit te zetten is, maar Turbo-Variant heeft wel een punt. Ik heb afgelopen zomer tijdens de vakantie in Frankrijk een defecte sensor gehad. Daardoor kreeg ik iedere keer bij het starten een schelle piep en de melding "ölsensor werkstatt" daar ben je snel klaar mee, geloof me.. |
|
|||
|
|||
![]() Carterpan nu toch bestelt. Laat zeker nog iets weten hoe het afloopt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ging dus eens foto's posten maar was dit vergeten.. Ondertussen al enige tijd aan het rijden met de kortere carter en verstevigd..
|
|
|||
|
|||
![]() Oude carter:
![]() Nieuwe carter: ![]() Wereld van verschil! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() waar te verkrijgen
|
|
|||
|
|||
![]() sensor kun je gewoon door vinden lijkt me, dan ben je wel van je storing af.
|
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel cm in hoogte scheelt deze carter met de oude?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() en klopt je oliepeilstok dan nog met de hoeveelheid olie die je nodig hebt?
|
|
||||
|
||||
![]() He Heb ook zitten zoeken voor zo'n carter. Maar moet nog ff op zich laten wachten, kost rond de 150 euro en scheelt een halve inch dacht ik.
Bij G-werks in de UK kan je ze bestellen. Ik dacht alleen dat ze er wel waren met gat.
|
||||
|
||||
![]() Nee zijn er niet met olie niveau sensor gat, je hebt 2 varianten 1 voor auto's zonder turbo en 1 voor auto's met turbo, de laatste heeft dan als enige verschil een olie retourleiding gat.
En in de hoogte win je zeker 1 cm, je carter zal niet meer je laagste punt zijn maar je subframe en dat is ideaal. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.awesome-gti.co.uk/produc...27518&xSec=1860
Deze is nog mooier, is helemaal compleet met kit e.d. |
|
|||
|
|||
![]() Bij de vwdealer eens gaan vragen, die kunnen u zeker en vast mee helpen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://www.celtemp-services.nl/upgr...ccd9329c2d6 6e
hier kun je ook zon stalen onder schaal bestellen mocht je er toch doorheen komen ![]() |