![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Heb een golf 1 en ben daar nu stuurbekrachtiging aan het inbouwen, loop alleen nu tegen een probleem aan. Je hebt je stuurstang waar zeg maar je stuur aan vast zit en daar aan zit dan nog een wat kleinere stang met een aantal van die koppelling die stuurbeweging over brengen naar stuurbekrachtiger. Nu past alleen die kleinere stang niet op die grote hoe kan je dat oplossen? alle info welkom GR |
|
|||
|
|||
![]() De as met die kruiskoppeling er aan heb je die ook mee over genomen van het andere stuurhuis
Bij een golf2 is het zo dat die van een stuurhuis met bekrachteging korter is |
|
|||
|
|||
![]() Kruiskoppeling van het bekrachtigde stuurhuis gebruiken. Voordat je die erop zet eerst je stuurstang (waar je stuur op vast zit) eruit halen en hem pas maken aan de kruiskoppeling aansluiting door er 2 vlakken af te slijpen van de gekartelde onderkant. Dit is de enige oplossing (heb het zelf inmiddels al een keer of 4 gedaan met zo'n inbouw).
Wanneer je meer info nodig hebt hoor ik het wel.. Succes |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja ik heb die as ook over genomen, en die is inderdaad wat korter. Het spul wat ik heb over genomen kwam uit een Golf 1 Cabrio |
|
|||
|
|||
![]() Oh oke dus ik moet aan die gekartelde kant dus 2 vlakke kantjes aan slijpen, heb ik dat goed begrepen,
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet niet wat je wilt doen? Maar je moet niks slijpen. Je MOET alles van een komplete set hebben. Dus stuuhuis, kruiskop, en stuurpen. Horen bijelkaar bij een stuurbekrachtigingset. En het is cabrio/scirocco 16V waar het op heeft gezeten. Anders gaat het niet goed komen.
|
|||
|
|||
![]() het kan ook gewoon met je originele stuurpen. Moet je inderdaad wel beide kantjes afslijpen op de juiste plek... Ook opletten dat je de beugel op het stuurhuis van het schakelmechaniek vervangt want aanpassen geeft problemen met schakelen.
|