![]() |
|
|||
|
|||
![]() ok volgens mij hebben we nog niet zo'n topic en omdat ik echt even inspiratie nodig heb om m'n audio weg te werken in me kofferbak ( leuk hoor een golf 2
![]() dus bij deze, show je audio! |
|
||||
|
||||
![]() Wil je het echt wegwerken of juist een nette installatie inbouwen?
Ik heb daarvan nog wel wat voorbeelden ![]() In een jetta .zelfde idee als een golf alleen is de koffer wat langer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier was ie nog niet helemaal af , nu wel ,moet nog even foto's maken van de koffer met logo's .
|
|||
|
|||
![]() hmm dat is niet verkeerd, neem aan dat je een mdf plaat als bodem hebt gebruikt?
ik zelf heb een iets kleinere sub ( enkele 12 inch in losse kist ) zit met een vrij grote versterker ( precision power dcx1000.4 ) die ik op een nette manier kwijt wil |
|
||||
|
||||
![]() In de bovenstaande gevallen bij de jetta , waar er 2 x 12 inch in de koffer zaten staat de kist op platte balkjes ,en de versterker ook , alleen de bovenste afdekking om de versterkers is een plaat MDF.
Het voordeel voor jou is dat je maar 1 x 12 inch hebt ,en die kan mooi in een brede korte kist , waarbij je de bodem van de koffer die overblijft groot kan houden . In mijn golf stond de kist gewoon op de bodem van de auto , en was er een kleine plaat mdf geplaatst om de versterkers op te bevestigen. waar weer een dunnere mdf plaat omheen was gemaakt voor de afwerking . Bij de laatste install van de jetta zit de versterker in de kist , de neemt namelijk de hele bodem in gebruik als ook de reservewielruimte , die zit ook in de kist verwerkt .\Maar dat was een hele klus kwa berekenene en bouwen .
|
|||
|
|||
![]() kraakt dat niet al dat hout
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nee hoor, als je muziek maar hard genoeg staan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nu dit setje:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu nog een paar dikkah speakas derbij en je bent klaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sorry, nie golf 2, maar nummertje 4. Maar zo heb ik het gedaan...
![]() reserve wiel eruit, vloer ca. 3cm omhoog en met originele stof bekleed. Sub en versterker zitten in wielbak. ![]() aangestuurd door dit; ![]() radio/navi/dvd touchscreen unit. Voor en achter originele speakers verwijderd en 2 composets van audiosound ingebouwd. Geen overdreven herrie, maar kwaliteit!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo houd je wel kofferbakruimte over zeg
![]() alleen jammer dat je dan geen reservewieltje meer hebt... lastig bij een lekke band onderweg.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook geen reservewiel meer mee in de jetta ,maar wel 2 van die spuitbussen .
Als ik wat verder weg ga zijn er altijd wel meer mensen mee die ook wel een 4x100 wiel mee hebben ,anders even de thuiskomer mee achter de stoel( even in een nette hoes) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
TX. Ben er zelf erg tevreden over. Reserve wiel is idd pleite, maar tegenwoordig worden diverse auto's nieuw zonder reservewiel geleverd. Heb een busje in de auto liggen en voor lange afstanden neem ik een extra wieltje mee. Maar heb tot nu toe nog geen problemen gehad.