![]() |
|
||||
|
||||
![]() uitlaat lekte, had ik m verteld zou ie vastzetten, doet ie dus niet
![]() co te hoog, daar zitten schroefjes voor, heeft ie niet aan gedraaid ![]() accu te los, zet m dan vast ![]() achteras niet in orde speling op de rubbers, iemand een idee wat dat gaat kosten, en hoevel werk het is? veren zitten niet vast aan de voorzijde, had ik bij inbouwen gevraagd of het goed was, konden bij opkrikken draaien en beetje op en neer was toen in orde nu ineens niet meer. ![]() schokbreker lek, van de week nog gekeken, toen wassie goed ![]() speling op de schokbreker, is zo vastgezet.... fuseekogelheos moet vervangen worden, is dat dat kogeltje onderaan? remslang is gaar, is ook zo gebeurt maar komt er wel weer bij. verstralers doen het volgens de keurmeester niet, volgens mij wel, maar dat zla dan wel aan mij liggen, als ik me groot licht aan doe gaan er 4 lampen branden, ik zie geen probleem. :frown: al met al, (!*%(_!#*%#!^%!(*&#%(*&!#%*&!%#&!# frusterend, maar ik ga er gewoon mee op vakantie, ik heb er schijt aan, zie ikw el weer als ik terug kom. Iemand een idee hoe het zit met die 2 weken die je nog hebt om te repareren? en heeft iemand nog een setje voorschokdempers liggen voor een 32B (liefst gekort)
|
||||
|
||||
![]() hehe dat lijkt op de waslijst die ik 2 jaar geleden bij mijn golf g60 mee naar huis kreeg!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() iemand interesse in auto?
mag weg voor weinig na de vakantie, dus over 2 weken
|
||||
|
||||
![]() ik dacht net, ff remslangetje vervangen das zo gebeurt....
uiteraard, MMMUUURRRRRVAST, bij de klauw was ie zo los, maar de koppelling tussen de leiding en de slang, pffff. zweten zweten zweten, maar niks. dus ff naar de sloop voor een nieuwe leiding dan kon imk m slopen, maar de sloper had hetzelfde probleem, nu nieuw leidinkje laten buigen? wa kost zoiets, en wie kan dat doen?
|
||||
|
||||
![]() Hoi heb je em rondgedraait die wartel? zoow ja..probeer eens met een waterpomp tang en doop em ff lekker in de kruipolie
of warmstoken...maar kijk uit..die dingen willen nog wel eens uit elkaar klappen ik kreeg de meeste wel op die marnier los ![]() leiding buigen moet je zelf doen...gewoon lengte kopen 2 wartels der aan en Go ..beetje zelf door de klemmen heen doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kan je die leidinkjes zo buigen dan?en voor die warteltjes heb je zeker een speciale tang nodig.. :o
|
||||
|
||||
![]() Ja...
ruime bochten neer leggen...Niet Knikken die wartels kunnen ze bij de brezan of waar je het haalt er op zetten maar je kan ook zelf 10 meter kopen en zak wartels en gereedschap..maar dan kom je duurder uit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ga morgen wel ff langs de automaterialen boer...
|
|||
|
|||
![]() neem dan meteen een open ringsleutel mee, daarmee kun je meer kracht zetten op de koppeling. Ik heb hetzelfde probleem gehad, valt vies tegen.
Remleiding kun je als het goed is voor weinig op maat laten maken. Vraag het eens bij de onderdelenboer, misschien doet ie het zelf, misschien weet ie een adresje. Gewoon de lengte opgeven, buigen kun je zelf doen.
|
||||
|
||||
![]() Warmstoken is 'de' remedie.
Ik draaide gewoon de remleidingen af ![]() BTW: Op vakantie met een auto zonder APK: Not My Cup Of Tea. En al helemaal niet met zo'n waslijst aan mankementen. Al eens bedacht wat een ongelukje kan betekenen voor de rest van je (in 't gunstigste geval afinanciele) leven? Ook al is 't niet jouw schuld: Je auto is afgekeurd, en je kunt al helemaal niet ontkennen dat je er niets van wist. Maar goed: genoeg gemoedert.. sterkte!
|
|
||||
|
||||
![]() ja is wel waar, maar vakantie was gepland, en als ik m nou niet had laten keuren had ik niet geweten wat de punten waren, rij er al een jaar mee, dus zo erg zal het niet zijn.
|
||||
|
||||
![]() Ehmz,.. ik geloof dat wij in iedergeval op dat punt niet helemaal op 1 lijn zitten...
Maar goed: your choice ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() muttie lekker zelluf weten
|
||||
|
||||
![]() ben al weer terug en onderweg geen enkel probleem ondervonden, de belangrijke dingen voor de vakantie al vervangen, (remslang en fusee) ook van tevoren accu vast gezet en speling op de dempers verholpen.
schokdempers bleken gewoon goed te zijn, zat alleen nog olie aan van de oude dempers. achteras bouten wat steviger aangedraaid en toen was die speling ook weg. en de brandstoftoevoor beetje dichtgedraaid vandaar dat de co niet goed was, stond veel te rijk. maar nu ook gele koni's gemonteerd, en van de week weer eens laten keuren.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik het zo lees, is het wel redelijk ernstig, oftewel compleet versleten/gevaarlijk/niet onderhouden. Alles wat los zit had je zowiezo zelf vast moeten zetten ook al bestaat er geen APK keuring.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() zo na alle lekkere negatieve opmerkingen nu een positieve....
APK tot 26 augustus 2006.... alles was al gerepareerd alleen CO kreeg ik niet goed, was de voetpakking van de carb. zit inmiddels een nieuwe op en hij rijdt weer als nieuw. bokken is helemaal weg, nu hopen dattie ook wat zuiniger is.
|
||||
|
||||
![]() veel suc6 ermee dan. en hopen dat je volgend jaar niet weer zo'n waslijst krijgt he
![]()