![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel al zegt iemand uit Den Haag die even een auto voor me kan bekijken enz daar?
Zodat ik weet of het het waard is om er helemaal heen te rijden. ![]() ![]() Wnt heb al vele bekeken en elke x zijn het poepbakjes ![]() Dus wie wil/kan ff kijken voor mijn ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vraag tjaap even die woont daar volgens mij
|
|||
|
|||
![]() Plaats de link, kunnen we gelijk kijken...
|
|
|||
|
|||
![]() En wat voor een auto?
Dan weet iemand gelijk of die daar een beetje verstand van heeft.
|
||||
|
||||
![]() Het gaat om een Polo 6N2 zover ik kan zien staat ie op de Bussumsestraat.
Moet hem nog mailen om de adres gegevens maar wou eerst kijken of hier even iemand kon kijken voor mij. Want is gewoon een lange rit als het weer niks is.
|
|||
|
|||
![]() hier vraag je wel weer wat Gerard....
Immers wat de 1 wel mee vind vallen vind de ander juist iets om een auto te laten staan...... moeilijk om een ander daar naar te laten kijken dus?! en als die zegt ding ziet er keurig uit en jij komt er zelf, en jij vind het allemaal tegenvallen ben je alsnog voor niks heen gereden ![]() je hebt de hele dag aan tijd kerel en als de prijs goed is gewoon ophalen dat ding. en als er wel wat werk aan zit......nou en!! check je signature..... jij bent van het build not f*@#ing bought zeg je zelf. ![]() ![]() en als het een Polo GTI of andere dikke/highline uitvoering is.dan hoeft er ook geen andere kleur op/ander interieur in/andere hemel/koplampen etc..... alleen maar verlagen en een paar dikke wielen dr onder en KLAAR ![]() ![]() Last edited by HannoverEdition : 25-11-2011 at 09:47. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is voor mijn ex dus ga er zeker niet aan sleutel heb zelf nog genoeg ![]() En ik ben en blijft builden en not buyen want ik kan geen orginele auto orgineel houden want dan wordt het geen EIGEN. Zelfs een Lambo/Porsche/Ferrari ging anders want DAT is de HOBBY ![]() Maar kan op slot is geregelt.
|
|||
|
|||
![]() ik kom zelf oorspronkelijk uit den haag en heb daar lang gezocht naar een polo 6n (voor mijn moeder) de meesten zaten vol met deuken en roest terwijl er in de advertentie niet over werd gesproken. ik zou lekker zelf in mijn eigen omgeving gaan zoeken want wat guido al zei wat de een geen probleem vind kan een ander dat wel vinden....succes in ieder geval
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja daar zat ik dus mee met de standaard dingen roest en deuken rest kan me nooit wat schelen dat kan ik allemaal zelf wel maar carros moet je weer een ander voor vragen. Maar ja is al klaar ![]() SLOTJE