![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet ff niet waar ik het moet plaatsen dus als ie verkeerd staat verzet je hem maar.
Ik woon zelf in Belgie maar ik kan pakketjes bij een collega in nederland laten komen. Dit werkt heel goed maar ik doe mijn overschijvingen dus ook vanuit Belgie naar nederland. => Europese overschrijving. Om dit te kunnen doen moet ik steeds het BIC en IBAN nummer vragen om geld te kunnen overschrijven. Na een beetje zoeken op het net heb ik nu een website gevonden waar je een nederlands rekeningnummer kan ingeven en die dan uitzoekt welke IBAN en BIC er bij dat rekeningnummer hoort. Is best wel gemakkelijk en scheelt mij een hoop heen en weer gemail. Daarom dat ik dit hier ff wou posten. Link IBAN en BIC opzoeken Of er zo iets voor belgie bestaat kan ik niet zeggen. Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor bedrijven enzo wel, maar ik heb het hier eigenlijk over btealingen tussen forumleden ivm aankopen van 2de hands spullen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup, ik was ook sceptisch maar ik werk er tegenwoordig veel meer mee. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
overboeking via iban is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor als je hetzelfde probleem hebt en je moet naar Duitsland betalen heb je: www.ibanrechner.de
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() paypal is alleen leuk bij bedrijven. Tussen 2 personen betaal je namelijk een bepaald bedrag aan overboekingskosten. Bij een bedrijf, betaald het bedrijf dat. maar als jij geld moet krijgen van een koper, betekend dat dus dat diegene meer moet betalen dan het daadwerkelijke bedrag. Anders krijg jij minder.
Voor de rest zou ik met overboeking blijven werken.